کمیسیون انرژی مجلس آثار تحریم ها بر صنعت برق کشور را بررسی می‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، لایحه یک شوری تصویب پروتکل آمادگی، واکنش و همکاری منطقه ای در مبارزه با سوانح آلودگی نفتی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر با حضور کارشناسان وزارت امور خارجه، وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست و لایحه یک شوری اصلاح ماده ۶۱ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با حضور کارشناسان وزارت نیرو، وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در جلسه روز یکشنبه کمیسیون انرژی بررسی می شود.

بررسی نقشه راه و آئین نامه داخلی کمیسیون و معارفه مجید نامجو وزیر نیرو و گزارش توانمندی ها و برنامه های آن وزارت در صنعت برق کشور و استماع گزارش مدیران شرکت مپنا در خصوص دستاوردهای صنعتی و مشکلات و برنامه های آینده آن شرکت و همچنین جمع بندی نظرات کارگروهها در مسائل اجتماعی و اقتصادی کشور برنامه کاری جلسه روز سه شنبه کمیسیون انرژی است.

کارگروه امور نفت و گاز نیز یکشنبه لایحه تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران با حضور کارشناسان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت خارجه را بررسی می کند.

کارگروه امور برق این کمیسیون نیز روز دوشنبه بررسی آثار تحریم ها بر صنعت برق کشور با حضور مسئولن وزارت نیرو، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بازرسی کل کشور وسندیکای برق ایران را در دستور کار دارد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.