کنجکاوم واکنش تماشاگران ایرانی را نسبت به فیلمم ببینم

۴ شنبه ۱۷ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کارگردان مستند ˝سد لعنتی˝:

اوزلم سالیندیز کارگردان ˝سدلعنتی˝ گفت: دوست دارد تماشاگران ایرانی فیلمش را ببینند و نظر دهند.

به گزارش تفسیری خبرنگار هنرآنلاین، نشست نقد و بررسی فیلم مستند “سد لعنتی” از آثار بخش بین‌الملل جشنواره، در سالن شماره دو سینما فلسطین با حضور «اوزلم سالیندیز» کارگردان این فیلم از کشور ترکیه و «حسین سلطان محمدی » کارشناس و مجری در سالن شماره دو سینما فلسطین برگزار شد.

در این نشست “اوزلم سالیندیز”؛ کارگردان فیلم “سد لعنتی” اظهار نمود: مستند “سد لعنتی” درباره ایستگاه‌های هیدرو الکتریک در یکی از روستاهای کشور ترکیه است. در این روستا که یکی از محافظه کارترین مردم را دارد این ایستگاه‌ها‌زندگی روستائیان را تحت تاثیر قرار داده و مردم به شکایت پرداختند که با مواجهه ارتش و پلیس روبه رو شدند.

وی افزود: ما حدود ۱۰ روز در این روستا تصویربرداری داشتیم، سپس به تدوین فیلم پرداختیم. بیشتر سعی ما بر به بحث گذاشتن موضوع ایستگاه‌های هیدرو الکتریک و تاثیر آن بر محیط زیست بوده است.

این کارگردان در خصوص شرکت این فیلم در جشنواره “سینماحقیقت” گفت: فیلم ما تاکنون در جشنواره‌هایی چون آلمان، تایلند، زیمباوه شرکت داشته و امسال برای اولین بار به فستیوال ایران می‌آید و امیدوارم فیلم بتواند با مخاطبان ایرانی ارتباط خوبی برقرار کند؛ زیرا که من کنجکاوم که واکنش‌های تماشاگران ایرانی را نسبت به فیلمم ببینم.

در ادامه این نشست “جیه لاوا” مدیر یکی از جشنواره‌های کشور چک به بیان موضوعاتی پیرامون برگزاری جشنواره‌ها‌ پرداخت.

ششمین جشنواره سینما حقیقت از ۱۳ آبان تا ۲۰ آبان در تهران و سینماهای فلسطین و عصر تازه برگزار می‌شود.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.