کنسرت رضا صادقی در اصفهان برگزار می‌شود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مدیر مجتمع فرشچیان اصفهان:

مدیر مجتمع فرشچیان اصفهان گفت: مجتمع فرهنگی هنری استاد محمد فرشچیان در روزهای ۳ و ۴ آبان ماه میزبان اجرای VIP کنسرت رضا صادقی خواهد بود.

به گزارش ممتاز نیوز، از اصفهان به نقل از روابط عمومی مجمتع فرشچیان اصفهان، حمید کشاورز راد با بیان اینکه مجتمع فرهنگی هنری استاد محمد فرشچیان در روزهای ۳ و ۴ آبان ماه میزبان اجرای VIP کنسرت رضا صادقی خواهد بود، اظهار کرد: این برنامه پس از گذشت ۴ سال از آخرین حضور رضا صادقی هنرمند خوش نام و خوش آوازه عالم موسیقی در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این کنسرت بدون ‌شک یکی از برنامه‌های ‌بی‌نظیر این هنرمند لقب خواهد گرفت.

مدیر مجتمع فرشچیان اصفهان با اشاره به اینکه این کنسرت اولین اجرای موسوم به VIP کنسرت در اصفهان است، ادامه داد: ‌به سبب فشردگی چندین برنامه در این روزهای هنرمند و خواننده این برنامه، تصمیم گرفت به علاقه‌مندانش هدیه‌ای با عنوان VIP کنسرت بدهد تا بدین ترتیب از کسانی که او را در این سری از برنامه ها انتخاب کرده اند تقدیر و تشکر کرده باشد.

وی تاکید کرد: VIP کنسرت رضا صادقی طی دو روز و در دو سانس در مجتمع فرهنگی هنری استاد محمود فرشچیان اجرا خواهد شد.

کشاورز راد اضافه کرد: در VIP کنسرت آبان ماه رضا صادقی قطعات مشهور و مطرح این هنرمند با شیوه ایی تازه اجرا خواهد شد که بعضی از این ترانه‌ها مشکی، واسه دنیا ، دلم برات می‌سوزه و خدا را چه دیدی خواهد بود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.