کنسرت «قیامت عشق» از فردا در برج میلاد تهران برگزار می گردد

۰۷م آذر ،

همزمان با آغاز دهه دوم محرم/

سینماپرس-گروه هفت هنر/مدیرعامل برج میلاد تهران اعلام کرد: کنسرت قیامت عشق همزمان با ماه محرم از سوی گروه کر نامیرا فردا چهارشنبه هشتم دی ماه اولین اجرای خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب گفت: این کنسرت طی نمایش‌واره‌ای تحت عنوان «قیامت عشق» با روایتی دیگر از حماسه عاشورا و با اجرای کر نامیرا که از آثار فاخر و مایه افتخار ماست از ۸ تا ۱۰ و ۱۳ تا ۱۷ آذر ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود.

وی افزود:کنسرت قیامت عشق  روایت‌گری نویسنده‌ای است که به قبل سفر می‌کند به خاک کربلا می‌رسد و در آخر نتیجه‌های کارش را می‌گیرد.

به گفته هوشیار پارسیان، این کار گویندگی‌هایی نیز دارد که ضبط شده و مخاطب به صورت بصری نیز می‌تواند با اجرا ارتباط برقرار کند.

 مدیرعامل برج میلاد تهران اظهار داشت: طراح حرکات نمایشی سعید داخ است. ضمن آنکه این کنسرت براساس موسیقی،‌ تصویر و نور طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، فرهاد هراتی رهبر گروه کر نامیرا، آزاده آریامن نویسنده قیامت عشق،مژگان عیوضی طراح لباس و حسام نورانی نیز کار تصویر را در این کنسرت انجام می دهد.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۶۸۱


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.