کنفرانس تلفنی نامحدود با امکان مدیریت تحت وب با استفاده از خدمات ستاره هشت

۱۵ام بهمن ،

 

مشترکین تلفن ثابت از تمام نقاط کشور با شماره گیری کلیدهای ۸ و * و انتخاب منوی ۴ می‌توانند به ایجاد اتاق کنفرانس اختصاصی برای خود بپردازند و شماره اتاق، کلمه عبور مدیریت و کلمه عبور کاربران را بصورت اتوماتیک دریافت کنند.
 
راه دانشجو نوشت: شرکت  مبین وان به عنوان اولین و بزرگترین تجمیع کننده (aggregator) خدمات ارزش افزوده همراه اول با برند ۲۰۳۰ و تنها ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده در بستر تلفن ثابت با برند *۸(هشت ستاره) همگام با رشد روز افزون و چشمگیر سرویس‌های نوین مخابراتی با کمک شرکت مخابرات ایران اقدام به ارائه سرویس کنفرانس تلفن نامحدود با امکان مدیریت تحت وب برای اولین بار در ایران کرد.
 
سید محسن پرهیزکار، مدیر روابط عمومی شرکت مبین وان در رابطه با فعالیت‌های این شرکت در گفت‌وگو با راه دانشجو گفت: مشترکین تلفن ثابت از تمام نقاط کشور با شماره گیری کلیدهای ۸ و * و انتخاب منوی ۴ می‌توانند به ایجاد اتاق کنفرانس اختصاصی برای خود بپردازند و شماره اتاق، کلمه عبور مدیریت و کلمه عبور کاربران را بصورت اتوماتیک دریافت کنند.
 
وی در ادامه توضیح داد:  با ارائه شماره اتاق و کلمه عبور کاربران به دوستان و با همکاران خود یک کنفرانس تلفنی نامحدود تشکیل دهند و صاحب اتاق کنفرانس شوند و از طریق وب پایگاه اینترنتی conf.8setareh.ir و یا teleconferance.ir وارد پنل مدیریتی کنفرانس خود شده و کنفرانس خود را مدیریت کنند.
 
مدیر روابط عمومی شرکت مبین وان، همچنین بیان داشت: امکاناتی نظیر قفل کردن اتاق کنفرانس برای جلوگیری از ورود اشخاص بعد از زمان آغاز کنفرانس و نیز در صورت لزوم اخراج فردی از اتاق کنفرانس توسط مدیر کنفرانس از طریق پنل تحت وب مدیریت کنفرانس وجود دارد. مدیر کنفرانس همچنین می‌تواند با mute کردن همه کاربران به تنهایی صحبت کرده و تمامی کاربران فقط شنونده باشند.
 
پرهیزکار در همین رابطه تاکید کرد: امکان ایجاد اتاق کنفرانس از طریق وب پایگاه اینترنتی ۸setareh.ir و teleconferanse.ir وجود دارد.
 
وی گفت: این سرویس برای یک ماه به صورت آزمایشی در شهر مقدس مشهد راه اندازی شد و به زودی در تهران و قزوین و سراسر کشور راه اندازی می‌شود. مشترکین شرکت مخابرات ایران جهت آگاهی از زمان راه‌اندازی این سرویس در استان خود می‌توانند به پایگاه اینترنتی ۸setareh.ir  مراجعه کنند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.