کنفرانس نظام اداری الکترونیکی با شعار سازمانهای هوشمند برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، این کنفرانس با هدف توسعه علمی سازمانهای هوشمند و با مشارکت مرکز آموزشهای تخصصی، پژوهشکده سلامت الکترونیک و پژوهشکده امنیت فناوری اطلاعات دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان از طرف مرکز آموزشهای تخصصی این دانشگاه گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

در این کنفرانس که با حمایت و حضور فعال بیش از ۱۵ استانداری برگزار می شود، جدیدترین فناوری ها در زمینه سیستم های اتوماسیون اداری مورد بحث و تبادل نظر علمی قرار خواهد گرفت و با توجه به وضعیت امنیت فناوری اطلاعات در کشور یک پنل تخصصی با همکاری پژوهشکده امنیت فناوری اطلاعات دانشگاه امیرکبیر و سازمان پدافند غیرعامل، راهکارهای امنیت این بخش را مورد بحث قرار خواهد داد.

در این کنفرانس دستاوردهای اجرایی در مورد دفاتر پلیس +۱۰، دفاتر خدمات الکترونیک شهر و سند فرابخشی دولت الکترونیک و دفاتر پیشخوان دولت و سیستم های اتوماسیون اداری به عنوان مطالعه موردی مورد بحث قرار می گیرد.

محورهای این کنفرانس که در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه برگزار می‌شود نیز شامل خدمات الکترونیکی، مدیریت فرآیندهای سازمانی، هوش سازمانی، برنامه ریزی منابع سازمانی، مدیریت محتوای سازمانی، امنیت اطلاعات،‌ دور کاری بر بستر فناوری اطلاعات و نظام اداری همراه است و ۶ پنل نیز درزمینه این موضوعات در سه روز برگزاری این کنفرانس برگزار خواهد شد.

همچنین در روز پایانی این کنفرانس – ۲۸ تیرماه – دو سمینار مدیریت الکترونیکی شهر ویژه شهرداری ها و سمینار بازاریابی اینترنتی و سئو ویژه صاحبان صنایع و کارگاههای مدیریت امنیت اطلاعات و طراحی پورتال و سایت سازمانی به عنوان برنامه های جنبی درنظر گرفته شده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.