کوالکام اولین چیپ LTE جهانی را معرفی میکند

ممتازنیوز:

4

RF360 راه حلی نهایی برای حل بسیاری از مشکلات و پیچیدگی ها برای توسعه سخت افزارها در بازار جهانی است. باندهای LTE در حال همه گیر شدن هستند و تقریبا در هر مکانی وجود دارند، اما سازگاری با همه باندها کار بسیار مشکلی است. حتی آیفون ۵ اپل در سه نسخه متفاوت برای مطابقت با ۴۰ باند مختلف LTE در سرتاسر دنیا عرضه می شود.

Qualcomm Technologies ادعا می کند که با استفاده از یک سیستم واحد که توسط آنها طراحی شده می تواند مشکل ارتباطی با ۲G، ۳G و ۴G براساس استاندارهای مختلف از جمله FDD-LTE, TDD-LTE, WCDMA, EV-DO, CDMA, TD-CDMA, GSM, EDGE را حل کنند.

با استفاده از این راه حل بسیار مفید، در واقع دست تولید کنندگان در بخش ارتباطی دستگاهها باز خواهد بود، ضمن اینکه فضای بیشتری (حتی برای باریک تر کردن دستگاهها) در اختیار آنها قرار دارد. این روش قرار است با چیپ ست های Qualcomm Snapdragon ترکیب شود تا تراشه هایی با امکانات ارتباطی بالاتر ایجاد شود.

بهترین بخش این موضوع این است که به زودی شاهد راه یافتن این چیپ ها برروی اسمارت فون ها خواهیم بود. RF360 در نیمه دوم سال جاری عرضه می شود و امید می رود تا این روش به سرعت گسترش پیدا کند و فراگیر شود.

phonearena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.