کوالکام هم وارد بازار ساعت‌های هوشمند می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

این ساعت هوشمند که با نام Toq معرفی شده، یک دستگاه لمسی مبتنی بر اندروید است و از فناوری نمایشگرهای کم مصرف کوالکام بهره می برد.
 
 
به گزارش نارنجی به نقل از theverge بنابر ادعای این شرکت، فناوری مذکور علاوه بر افزایش دوام باتری سبب خوانایی بهتر صفحه زیر آفتاب می گردد؛ خبرهایی شنیده ایم که از استقامت ۳ تا ۵ روزه باتری این دستگاه حکایت می کنند که اگر صحت داشته باشد، حسابی سبب خجالت Gear سامسونگ می گردد!
 
پس از دانلود نرم افزار Toq از پلی استور گوگل و نصب آن روی تلفنی که باید حداقل سوار نسخه ۴.۳ اندروید باشد، ساعت هوشمند Toq به آن وصل شده و کاربر می تواند روی تماس ها، پیام ها و کم و بسیار صدای تلفن کنترل داشته باشد.
 
کوالکام یک هدست بلوتوث هم برای ساعت عزیزش عرضه می کند که البته کاربر با توجه به وضعیت جیب خود می تواند آن را بخرد یا با خونسردی از کنارش بگذرد.
 
اما برسیم به قسمت جالب تر این ساعت که در حرکتی جالب و سهل الوصول با قرار گرفتن در جعبه خود، شارژ می گردد و بی نیاز به کابل و دم و تشکیلات اضافی است.
 
در باب قیمت این ساعت هوشمند، خبرهای بسیاری انتشار یافته که اگر بنا را بر صحت قول CNET بگذاریم باید قیمتی حدود ۳۰۰ دلار آمریکا داشته باشد.
 
کوالکام خوشبینانه از عرضه Toq تا آخر همین سال میلادی صحبت کرده، اما به هر حال این ساعت هوشمند لااقل فعلاً در سطح محدودی توزیع خواهد شد و ممکن است در همه بازارها شاهد حضورش نباشیم.
 
برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید. 
 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.