کوتاهی سازمان محیط زیست در بررسی وضعیت آلایندگی شهرستان مبارکه

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: کوتاهی سازمان محیط زیست در بررسی وضعیت آلایندگی شهرستان مبارکه دغدغه زیستی مردم این شهرستان است.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ، در مورد مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: مردم این شهرستان دو روز آینده با دو رویکرد مختلف جلسه‌ای با اعضای وزارت نیرو، سرپرست معاونت این وزارتخانه و مدیر عامل آبفا برگزار می‌کنند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: بررسی وضعیت آلایندگی مبارکه یکی از دغدغه‌های همیشگی مردم این شهرستان بوده چرا که سیستم آب و فاضلاب این شهرستان که مدتها با طول ۲۲۰ متر افتتاح شده است اعتبار لازم در اختیار آن قرار نگرفته است لذا امروز با  برگزاری این جلسه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این شهرستان رفع خواهد شد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس ادامه داد: پس از قرارداد نهایی در این جلسه پساب اصفهان به ویژه فولاد مبارکه در مباحث تولیداتی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
ایرانپور از کم‌کاری سازمان محیط زیست در این شهرستان خبر داد و گفت: با کم‌کاری سازمان محیط زیست و تعاملات ناقص این سازمان در استان مبارکه که یکی از شهرستان‌های صنعتی کشورمان به حساب می‌آید مردم دچار انواع بیماری‌ها از جمله ms و سرطان شده‌اند.
 
نماینده مردم مبارکه در پایان خاطر نشان کرد: آلایندگی شهرستان مبارکه دغدغه اصلی مردم این شهرستان است و در صورت عدم پیگیری سازمان محیط زیست اهرم نظارتی دیگری را از طریق مجلس، نمایندگان پیگیری خواهند کرد.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.