کوتاهی وزارت خارجه در خصوص دیدار اشتون با فعالان فتنه / بررسی ارتباط اشتون با فتنه‌گران توسط کمیته ویژه‌

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بررسی‌ها از کوتاهی وزارت خارجه در مورد دیدار کاترین اشتون با فعال فتنه ۸۸ حکایت می‌کند و در همین رابطه کمیته‌ای برای بررسی موضوع در کمیسیون امنیت ملی مجلس تشکیل شد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز موضوع سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران و ملاقات وی با یکی از عوامل فتنه سال ۸۸ مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این جلسه وزیر اطلاعات و مقامات وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه مشخص شد که وزارت امور خارجه در خصوص دیدار کاترین اشتون با فعال فتنه ۸۸، سستی و کوتاهی کرده و این دیدار و تعدادی دیگر از دیدارهای وی از قبل سازماندهی شده بوده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: در ارتباط با وزارت اطلاعات نیز این وزارتخانه این موضوعات را متذکر شده بود، اما ورود آن به این موضوع کمرنگ بود.

حقیقت‌پور ادامه داد: در این جلسه کمیته ویژه‌ای در کمیسیون برای بررسی دیدار کاترین اشتون با فعال فتنه ۸۸ و علل و عوامل این دیدار تشکیل شد که ریاست آن بر عهده محمد صالح جوکار قرار دارد و محمد حسن آصفری و سید حسین نقوی‌ حسینی نیز از دیگر اعضای این کمیته هستند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.