کوتاه از اردوی سرخپوشان ؛ کریم غایب بود،وینگو بعد از گهر می آید،اعتراض به استقلالی ها

۱۳م دیماه ،

کوتاه از اردوی سرخپوشان ؛ کریم غایب بود،وینگو بعد از گهر می آید،اعتراض به استقلالی ها

اخبار باشگاه پرسپولیس : فوتبال آنلاین :‌ مهرزاد معدنچی پس از چند مدت دوری از تمرینات پرسپولیس پس از جلسه‌ای با گل‌محمدی امروز به تمرینات سرخپوشان برگشت و همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

به گزارش فوتبال آنلاین تمرین پرسپولیس از ساعت ۱۴ امروز پشت در‌های بسته برگزار شد.

در این تمرین آقا وسط، سانتر از جناحین و ضربه به گل و فوتبال دستگرمی در دستور کار قرمزپوشان قرار داشت.

* مهرزاد معدنچی پس از چند مدت دوری از تمرینات پرسپولیس پس از جلسه‌ای با گل‌محمدی امروز به تمرینات سرخپوشان برگشت و همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. معدنچی در لیست مازاد گل‌محمدی بود و این سرمربی اعلام کرده بود که بعید است او به تمرینات پرسپولیس برگردد.

* محمد قاضی در تمرین امروز فشرده‌تر نسبت به روز قبل به مدت ۵۰ دقیقه با توپ تمرین کرد. این بازیکن به بازی مقابل گهر نمی‌رسد اما برای دربی مشکلی ندارد.

* علی کریمی که در تمرین ۲ روز قبل به سبب درد در همسترینگ پایش با فشار کمتری تمرین می‌کرد، امروز بدون هیچ مشکلی در تمرینات پرفشار قرمزپوشان شرکت کرد.

* کریم باقری در تمرین امروز هم غایب بود.

* حدود ۲۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که از مسئولان باشگاه خواستند تا اجازه ورود آنها به داخل ورزشگاه صادر شود اما حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس ضمن عذرخواهی از هواداران گفت: اگر ما تصمیمی مبنی بر اینکه تمرینات پشت در‌های بسته برگزار شود، گرفته‌ایم فقط به خاطر خود پرسپولیس است و گفته ایم که ۴۸ ساعت قبل از بازی‌های رسمی تماشاگری در تمرین نباشد و از هواداران هم می‌خواهیم که صبور باشند تا موفقیت‌های این تیم ادامه‌دار باشد.

* اما یکی از نکات جالب تمرین امروز خبر زمان و محل برگزاری بازی پرسپولیس و نفت در چارچوب جام حذفی بود. قرمزپوشان از برگزاری این بازی در زمین تختی و ساعت برگزاری آن که ساعت ۱۴ است، تعجب کرده بودند. قرمزپوشان معتقد بودند که با توجه به اینکه استقلالی‌ها ساعت ۱۶ بازی خود را انجام می‌دهند، آنها نیز باید در ورزشگاه آزادی در ساعت ۱۶ بازی خود را انجام دهند. بازیکنان ناراحتی خود را از این موضوع اعلام کردند.

اخبار فنی از سرخپوشان

  پیوستن بگوویچ به پرسپولیس حرف و حدیث‌های بسیاری در بر داشت اما این مربی هنوز با قرمزپوشان به توافق نرسیده و تمام صحبت‌هایش را به صورت شفاهی انجام داده است.

یحیی گل‌محمدی شب قبل رسماً از رویانیان درخواست کرد که بگوویچ را به عنوان دستیار به خدمت بگیرد. قرار است فردا جلسه نهایی بین رویانیان و بگوویچ برگزار شود تا تکلیف نهایی این مربی برای دستیاری گل‌محمدی مشخص شود.

در صورتی که مسئولان باشگاه پرسپولیس با بگوویچ به توافق برسند این مربی بعد از بازی با گهر کار خود را طبق درخواستش آغاز خواهد کرد.

خبری دیگر از پرسپولیس این است، با توجه به اینکه افشین پیروانی و درخشان در تیم‌های سنگ‌آهن بافق و داماش گیلان سرمربی‌گیری می‌کنند احتمال این موضوع وجود دارد این اشخاص از لیست کمیته فنی پرسپولیس خارج و اشخاص دیگری جایگزین شوند. البته قرار است در جلسه‌ای در باشگاه دربارهٔ این موضوع تصمیم‌گیری شود.

همچنین مندز مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس که با این تیم تا انتهای فصل به توافق رسیده قرار است پس از سفری که برای دیدن خانواده‌اش به برزیل داشته پس از بازی با گهر به تهران برگردد و تمرینات دروازه‌بان‌های پرسپولیس را زیر نظر بگیرد.

ساوویچ مربی دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن قبل از مندز مورد توجه یحیی گل‌محمدی گرفته بود و حتی باشگاه پرسپولیس ۵روز به خاطر او صبر کرد اما این مربی موفق به دریافت رضایتنامه از ذوب‌آهنی‌ها نشد، با این حالا او پیغام فرستاده که می خواهد با پرسپولیسی ها مذاکره کند اما با توجه به توافق این باشگاه با مندز به ساوویچ پاسخ منفی داده شد.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.