کودتای اصفهانی‌ها در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرآنلاین؛ اعضای جدید هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب شده‌اند و به زودی معرفی می‌شوند. چیزی که باعث شد تغییرات هیات مدیره‌های این دو باشگاه را بر سر زبان‌ها بیندازد، استعفای رسولی‌نژاد از ریاست هیات مدیره استقلال بود. استعفای او به عنوان معاون وزیر ورزش، اتفاقی عجیب بود. ظاهرا مهم‌ترین دلیل استعفای او این بوده که همه از رسولی‌نژاد انتظار داشته‌اند سریع‌تر از وزارت ورزش پول بگیرد و آن را به باشگاه برساند. اما از طرفی وزارت ورزش هم با واگذار کردن درآمد تبلیغات دور زمین چمن ورزشگاه آزادی به استقلال و پرسپولیس، دیگر قصد کمک مالی به این دو باشگاه را ندارد و این باعث می‌شد رسولی‌نژاد تحت فشار قرار بگیرد.

حالا بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک جدی‌ترین گزینه ریاست هیات مدیره استقلال است. از طرفی حضور مهدی تاج به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم تقریبا قطعی شده و این موضوع به زودی رسما اعلام خواهد شد. با این حساب ریاست هیات مدیره دو باشگاه بزرگ پایتخت به دو مدیر اصفهانی ورزش ایران سپرده خواهد شد تا شاید آن‌ها بتوانند انقلابی که طی چند سال گذشته در ورزش اصفهان رخ داده را به استقلال و پرسپولیس هم تعمیم دهند.

همچنین در هیات مدیره استقلال از بین نجف‌نژاد و فرزامی یک نفر کنار خواهد رفت. در پرسپولیس هم لطف‌الله فروزنده دهکردی که در حال حاضر ریاست هیات مدیره را برعهده دارد کنار خواهد رفت تا مهدی تاج جای او را بگیرد. علی پروین هم ابقا خواهد شد و نژاد فلاح هم به احتمال فراوان به کارش در هیات مدیره قرمزها ادامه خواهد داد. باید دید وزارت ورزش چه گزینه‌هایی را برای عضویت در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس در نظر خواهد گرفت.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.