کودکان محجبه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم جایزه می‌گیرند

در بخش «زن قرآنی، زندگی قرآنی» نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با برقراری «میز جایزه» به کودکان محجبه جایزه داده می‌شود.

بخش «زن قرآنی، زندگی قرآنی» با دستور کار پرداختن ویژه به آیات قرآن کریم و روایات در موضوع زن و خانواده، استفاده از‌ قالب‌های مختلف هنری به صورت ویژه برای افزایش تأثیرگذاری، اصلاح نگرش عمومی جامعه درباره ارائه الگوی شخصیت زن مسلمان مشغول به فعالیت است.

بنا بر این گزارش، بخش «زن قرآنی زندگی قرآنی» با موضوع تولید و اجرای شاخص‌های زن قرآنی، زندگی قرآنی درباره ارزش و جایگاه زن در اسلام و مقایسه آن با نگاه مادی غرب، زن و خانواده، ازدواج، همسرداری و مهارت‌های زندگی، مادری، زن و اجتماع، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، عفاف و حجاب در قالب پوستر، تابلو، دکور، دکوپاژ و کلیپ عرضه می‌شود.

در این بخش غرفه‌های دیگری نظیر برگزاری مسابقه، مشاور خانواده که در آن طی جلسات حضوری سؤالات راجع به مسائل خانواده بررسی و پاسخ آنان توسط کارشناسان این بخش ارائه می‌شود، غرفه‌های مؤسسات فعال در زمینه خانواده قرآنی با موضوعات تولید و معرفی محصولات، خدمات مشاوره، پژوهش، تبلیغ و ترویج و تسهیلات ازدواج، میز جایزه کودک با هدف تشویق کودکان محجبه، میز گفت‌وگوی حجاب و زن در اسلام و غرفه زن، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در بخش «زن قرآنی، زندگی قرآنی» فعال هستند.

بخش «زن قرآنی، زندگی قرآنی» با هدف معرفی و ارائه الگوی جامع شخصیت زن در اسلام به عنوان پایه و اساس یک خانواده متعادل و متعالی برپا شده است.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.