کونته: روی دفاع از عنوان قهرمانی تمرکز کرده‌ایم

۳۱فروردین۱۳،

یوونتوس در دیدار این هفته خود برابر میلان به برتری یک بر صفر رسید.

آرتورو ویدال در دقیقه ۵۷ تنها گل این پیکار حساس را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه روسونری کرد. یووه با این نتیجه و رساندن فاصله امتیازی خود با تیم دوم جدول به ۱۱ امتیاز، فقط ۵ امتیاز با قهرمانی در این فصل کالچو فاصله دارد.

آنتونیو کونته در مورد بازی گفت: تصور می‌کنم هیچ شکی برای پنالتی گرفته شده به سود ما وجود نداشت. گلی که به ثمر رساندیم سبب شد بازی متوازن شود. میلان در نیم فصل دوم بدون شکست باقی مانده بود. ما هم آنها را شکست دادیم و هم به سوی قهرمانی پرواز کردیم. باید از تمامی شاگردانم به خاطر پیروزی برابر یک تیم خوب تشکر کنم. می‌دانم که اگر بازی با تساوی به پایان می‌رسید به هیچ وجه خوشحال نمی‌شدیم. با توجه به اینکه ناپولی در دیدار خود به پیروزی رسیده و کمی ما را زیر فشار قرار داده بود، باید ۳ امتیاز حساس دیدار با میلان را به دست می‌آوردیم. این ششمین پیروزی پیاپی ما بود ولی به هیچ وجه نشان دهنده این که ما قهرمان شده‌ایم نیست.

کونته افزود: می‌خواهیم هرچه زودتر تکلیف قهرمانی در این فصل را مشخص کنیم. روی قهرمانی در این فصل تمرکز زیادی کرده‌ایم و می‌خواهیم دومین جام پیاپی‌مان را فتح کنیم. از مسیری که تاکنون طی کرده‌ایم بسیار خوشحالم و می‌دانم که خیلی خوب پیش رفته‌ایم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.