کوچکترین و بزرگترین زائران حج تمتع

مهر: رئیس سازمان حج وزیارت استان فارس گفت: کوچکترین و بزرگترین زائران حج تمتع استان مشخص شدند.

محمد آزاد اظهار داشت: کوچکترین زائرحج تمتع امسال استان بانوی ۲۰ ساله و بزرگترین زائر مردی ۸۸ ساله است.
 
وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی جا دارد زائران ایرانی اعزامی به سفر حج پیش ازرفتن نیازها وهدایای مورد نیازخود رادرکشور تهیه کنند تا شعار امسال محقق شود.
 
رئیس سازمان حج وزیارت استان فارس اضافه کرد: درهمین راستا فرهنگسازیهای لازم انجام شده تا زائران به جای بازار گردی بیشتر به زیارت وفعالیتهای مذهبی بپردازند.
 
آزاد افزود: در همین زمینه سال گذشته پنج همایش استانی برای زائران عمره مفرد برگزار شد، تا علاوه برآشنایی افراد با مناسک حج فرهنگسازی لازم درزمینه کاهش بازارگردی در عربستان نیز ایجاد شود.
 
وی تصریح کرد: سازمان حج وزیارت استان فارس با ۴۰ دفتر خدماتی زیارتی در شیراز و ۴۰ دفتر در شهرستانها اقدامات لازم برای اعزام افراد به حج تمتع، عمره، عتبات عالیات را انجام می دهد.
 
رئیس سازمان حج وزیارت استان فارس بیان داشت: مردم استان فارس در زمینه سفر به عتبات عالیات استقبال مناسبی دارند و بیشتر سفرها به صورت زمینی انجام می شود.
 
آزاد ابراز داشت: شهروندان شیرازی نیز استقبال مناسبی ازسفرهای عتبات عالیات دارند به گونه ای که تاکنون هیچ کاروانی بدون جای خالی اعزام نشده است.
 
وی درادامه به همکاری سازمان حج وزیارت فارس با سازمان حمل ونقل پایانه های کشوراشاره کرد و گفت: برای انتقال زائران به عتبات عالیا ت از بهترین امکانات وسرویس ها استفاده می شود تا بدین وسیله زمینه آرامش مسافران بیشتر فراهم شود.
 
رئیس سازمان حج وزیارت استان فارس همچنین ار زائران درخواست کرد تا برای سفر به عتبات وعالیات به کاروان های مجاز مراجعه کنندکه اسامی آنها در سایت سازمان حج وزیارت  فارس به آدرس www.hajfars.ir  موجوداست.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.