کوکاکولا به دنبال ساخت موبایل هوشمند

ظاهراً کوکاکولا می‌خواهد با همکاری شرکت ریلمی، یک گوشی با ظاهر خاص روانه بازار کند تا به‌نوعی در بازار گوشی‌های هوشمند حضور داشته باشد.

کوکاکولا به دنبال ساخت موبایل هوشمند

به گزارش ممتاز نیوز، کوکاکولا، شرکت مطرح سازنده نوشابه ظاهراً می‌خواهد با همکاری یک برند سازنده گوشی‌های هوشمند، وارد این بازار شود. البته به‌نظر نمی‌رسد این کمپانی برنامه‌ای برای تولید گوشی داشته باشد، بلکه می‌خواهد یکی از برندها دستگاهی با طراحی ظاهری مخصوص کوکاکولا روانه بازار کند.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام «موکول شارما»، به‌تازگی رندری باکیفیت از یک گوشی هوشمند منتشر کرده است که روی آن برند کوکاکولا به‌چشم می‌خورد. به گفته شارما، این دستگاه نتیجه همکاری کوکاکولا با یک شرکت سازنده گوشی هوشمند است. درحالی‌که این منبع نام برند را اعلام نکرده، اما به‌نظر می‌رسد با برند ریلمی روبه‌رو هستیم.

گوشی هوشمند با لوگوی کوکاکولا

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، با یک گوشی قرمز رنگ روبه‌رو هستیم که روی آن دو لوگوی کوکاکولا به‌چشم می‌خورد. رنگ قرمز این دستگاه با رنگ برند کوکاکولا مطابقت دارد. در کنار رنگ و لوگو، دو دوربین به‌همراه فلاش LED هم روی پنل پشتی قرار دارند و همچنین با دکمه‌های تنظیم صدا هم روبه‌رو هستیم.

درحال‌حاضر اطلاعی از مشخصات این دستگاه نداریم، اما به‌نظر می‌رسد این دستگاه گوشی ریلمی ۱۰ ۴G است. بنابراین ظاهراً با یک گوشی کوکاکولا روبه‌رو نیستیم، بلکه گوشی ریلمی با تم این شرکت سازنده نوشابه در راه بازار قرار دارد. تا به امروز چندین‌بار شاهد همکاری این سبکی میان برندهای مختلف با سازندگان گوشی‌های هوشمند بوده‌ایم که شاید شاخص‌ترین آن‌ها، همکاری پورشه و بی‌ام‌و با تولیدکنندگان گوشی باشد.

انتظار می‌رود در کنار طراحی متفاوت بدنه، پوسته خاصی برای رابط کاربری و همچنین جعبه و لوازم جانبی ویژه‌ای برای این نسخه در نظر گرفته است. درنهایت شارما ادعا کرده که این گوشی هوشمند در فصل اول سال جاری میلادی روانه بازار هند می‌شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.