کیانی: با درد مقابل استقلال بازی می‌کردم

۲۷م اسفند ،

مهدی کیانی در مورد تساوی ۳ بر ۳ تیمش مقابل الجیش گفت: بعد از دیدار سنگین مقابل استقلال به مصاف الجیش رفتیم. در نیمه اول بازی عملکرد خوبی داشتیم اما هر ۲ بار عقب افتادیم. در نهایت هم در حالی که داشتیم می باختیم با گلی که به ثمر رساندیم به یک امتیاز این بازی رسیدیم که نتیجه خوبی بود.

به گزارش فارس ، وی در مورد دیدار حساس مقابل سپاهان در هفته سی ام لیگ برتر، عنوان کرد: بازی بسیار سختی است و برای هر ۲ تیم اهمیت دارد. با توجه به اینکه در خانه بازی می کنیم باید ۳ امتیاز را کسب کنیم. هواداران در این دیدار باید از تیم حمایت کنند تا به موفقیت برسیم. این بازی در سرنوشت قهرمانی تأثیر گذار است و برایمان از نان شب واجب تر است.

کیانی در مورد فشردگی بازی ها خاطر نشان کرد: بازی کردن در این شرایط خیلی سخت است. با امکاناتی که در لیگ وجود دارد بازیکنان دوام نمی آورند و صدمه می بینند. انشاالله تدبیری برای این مسأله اندیشیده شود.

کیانی در مورد مصدومیت جزئی که از ناحیه کمر دارد، گفت: علاوه بر کمرم زانوی پایم هم دچار مشکل است. شرایط سختی دارم. باور کنید در از دقیقه ۳۰ بازی با استقلال مشکل داشتم و با وجود مصدومیت و درد به بازی ادامه می دادم. اعتقاد موفقیت دارم تیم از هر چیزی مهمتر است.

وی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی می تواند در این فصل به مقام قهرمانی برسد، عنوان کرد: هنوز هیچ چیز معلوم نیست و امید زیادی داریم که بتوانیم به قهرمانی برسیم. امیدوارم تیمی که شایسته است و لیاقت دارد به مقام قهرمانی برسد. بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند و با حمایت هوادارانمان تمام تلاشمان را می کنیم تا در پایان مسابقات به قهرمانی برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.