کیفیت تنها شرط موفقیت کالاهای داخلی

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

با تحقیق، آزمون و برنامه ریزی می توان کیفیت کالاهای داخلی را افزایش داد.

فرشید سیم بر کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، در خصوص گسترش فرهنگ عمومی در مصرف کالای داخلی افزود: مصرف کالای ایرانی و تولیدات داخلی اجرای گسترش فرهنگ عمومی و استفاده از کالاهای داخلی باید با گسترش سطح اطلاع رسانی صحیح، صادقانه و فراگیر و حمایت از منافع ملی در جهتی تلاش بیشتر در تولید و کارکرد کالای بهتر و باکیفیت می توان به این امر دست یافت.

سیم بر با اشاره به نقش تولید در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی خاطرنشان نمود: با تلاش در بکارگیری نیروی انسانی و افزایش سطح اعتماد مردم به مصرف کالاهای داخلی می توان به تولید بیشتر و باکیفیت تر و کاهش هزینه کمتر دست یافت.

وی یکی از دلایل گرایش مصرف نمایندگان به مصرف کالاهای خارجی را در کاهش قیمت همه شده برآورد نمود و افزود: با حمایت از حقوق مصرف نماینده در تولید کالای باکیفیت و کاهش قیمت کمتر می توان به تشویق مصرف نمایندگان در خرید کالاهای ایرانی پرداخت.

این کارشناس اقتصادی شعار تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را در جهتی حمایت از تولید داخل دانست و تصریح نمود: با گسترش فرهنگ عمومی در مصرف کالاهای داخلی و کنترل و نظارت قوی و مستمر از سوی سازمان حمایت از حقوق تولیدکننده و مصرف نماینده می توان به  تولید کالای باکیفیت دست یافت./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.