کیانی: بقیه را نمی‌دانم ولی به نوبه خودم از جلالی تشکر می‌کنم/ دوست نداریم کریمی از تراکتور برود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مهدی کیانی هافبک دفاعی تراکتورسازی تبریز تاکید کرد که مجید جلالی، پورغلامی و زینی‌زاده به سهم خودشان در قهرمانی سرخپوشان تبریزی شریک بودند.

کیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین ابتدا در مورد قهرمانی تراکتور در جام حذفی گفت:«‌ خدا را شکر که یک عیدی خوب به هواداران تراکتور دادیم. البته باید یادی هم از جلالی، پورغلامی و زینی‌زاده کنیم. من به بقیه کاری ندارم و هر کس نظر خودش را دارد ولی باید  به نوبه خودم از زحمات جلالی تشکر کنم که چند ماه در تراکتور کار کرد. به هر حال او سرمربی تیم ما بود و نباید زحمات این مربی را نادیده گرفت.»

کیانی در ادامه حرف‌هایش با تمجید از تونی اولیویرا افزود:« آمدن او یک اتفاق خوب بود و تونی همان مربی‌ای بود که هواداران تراکتور منتظر آمدنش بودند. او کارش را به خوبی بلد است و نکته مهم این است که تیم ما نباید به سادگی دوباره تونی را از دست بدهد. او باید چند سال در تراکتور بماند و ما می‌توانیم با این مربی حتی قهرمان لیگ و آسیا شویم. البته تراکتور برای حضور در آسیا نیاز به تقویت دارد و باشگاه باید طبق نظر تونی، نقاط ضعف تیم را برطرف کند.»

کیانی در مورد حرف‌های علی کریمی بعد از قهرمانی تراکتور که سروصدای زیادی به پا کرد گفت:« علی آقا یک فوتبالیست محبوب است که طرفداران زیادی در فوتبال ایران دارد. مطمئنا خیلی‌ها حق را به او می‌دهند چرا که کریمی جزو آن دسته از بازیکنانی است که همیشه رک حرفش را می‌زند. او یک فوتبالست تاثیرگذار است و ما امیدواریم که از تراکتور جدا نشده و همچنان در این تیم بماند.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.