کیبرد قابل شست‌وشو هم آمد /عکس

۰۴م آذر ،

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خوردن آب یا چای، بر اساس یک سهل‌انگاری ساده محتوای لیوان را روی کیبورد رایانه خود خالی کرده باشید.
در این جور مواقع با سرعت هرچه تمام‌تر سعی می‌کنید که کیبوردتان را برگردانید و آب‌های ریخته شده روی آن را خالی کرده و بعد هم با هزار ترس و لرز آن را مجددا وصل کنید تا ببینید آیا دوباره کار می‌کند.
دیگر نگران چنین حوادثی نباشید، چرا که Tonb با عرضه یک کیبورد سیلیکونی ضد آب این مشکل را حل کرده است. TKM-185 که در رنگ‌بندی‌های مختلف و با قیمت ۲۳ هزار تومان عرضه می‌شود یک کیبورد یکپارچه است که در هیچ کجای آن منفذی برای ورود گرد و خاک یا مایعات وجود ندارد.
این صفحه کلید باریک و جمع و جور همچنین قابلیت تا شدن در جهت‌های مختلف را داشته و سبب می‌شود هنگام حمل‌ونقل یا جابه‌جایی فضای کمتری را اشغال کند.
k shoes.jpg
به گزارش دنیای اقتصاد همین خاصیت همچنین سبب می‌شود تا از آن به‌عنوان یک کیبورد جداگانه برای لپ‌تاپ هم استفاده شود.
جدا از جذابیت کاربردی که این صفحه کلید می‌تواند برای کاربران عادی داشته باشد به سبب خاصیت‌های ضدآب و گرد و غبار بودن می‌تواند برای مشاغل خاص هم کاربردهای بسیاری داشته باشد. مشاغلی همچون کارخانه‌هایی که در محیط کار با گرد و خاک بسیار روبه‌رو می باشند یا صنایع پزشکی که در آن باید مدام لوازم کار از نظر میکروب‌زدایی شسته و ضدعفونی شوند. این محصول هم‌اکنون در فروشگاه‌های لاوان و با دو سال گارانتی عرضه می‌شود.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.