«کیسون» از برنامه مهر پرند عقب نیست

مدیرعامل کیسون با بیان اینکه این شرکت به هیچ وجه از زمان تحویل واحدهای مسکونی مهر در پرند عقب نیست، گفت: کیسون سعی خواهد کرد در اوایل دی‌ماه امسال ۵ هزار واحد مسکونی مهر را در پرند تحویل دهد.

محمدرضا انصاری در پاسخ به این سؤال که مدیرعامل پرند از عقب‌ماندگی کیسون برای تحویل واحدهای مسکونی مهر خبر داده است،گفت : کیسون در شهر جدید پرند جزو فعالترین شرکت‌های ساخت‌وساز مسکن است و به هیچ وجه از برنامه‌ زمان‌بندی عقب نیست.
وی ادامه داد: روند ساخت مسکن مهر به هیچ وجه کنُد نیست،بنابراین از برنامه زمان‌بندی تحویل واحدهای مسکونی عقب نیستیم و سعی خواهیم کرد ۵ هزار واحد مسکونی را در ۱۰ دی ماه امسال تحویل دهیم.
وی با بیان اینکه کمبود مصالح ساختمانی ما را اذیت می‌کند، گفت: قیمت واحدهای مسکونی کیسون نسبت به سایر پروژه ها ۱۵۰ هزار تومان در هر متر مربع گران‌تر است.
انصاری در پاسخ به این سؤال که آیا نوسانات نرخ ارز بر تولید مسکن تأثیرگذار بوده است، گفت: نوسانات نرخ ارز مطمئناً بر گران شدن مصالح ساختمانی نیز تأثیر می‌گذارد.
وی افزود: افزایش نرخ ارز باعث کمبود مصالح ساختمانی و گرانی آنها و موجب توقف برخی پروژه‌ها شده است.
مدیرعامل کیسون ادامه داد: طی ماه‌های گذشته هر کیلو میلگرد از ۶۰۰ تومان به دو هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافته است، بنابراین وقتی یک پروژه بزرگی که از میلگرد استفاده می‌کند هر کیلو ۱۰۰۰ تومان افزایش یابد مطمئناً هر متر مربع ۳۵ هزار تومان افزایش می‌یابد.
انصاری در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از وضعیت ساخت‌وساز و قیمت مسکن در سال آینده چیست، گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت مسکن چگونه خواهد شد.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

تا این لحظه ۱۶نظر ثبت شده
  1. سعید:

    سلام من ی واحد تو فاز۱ کیسون دارم امروز ۵ آذرماه ۹۵ هستش
    و رفتم سر زدم هیچ کار جدیدی انجام نشده پروژه هم تعطیله
    فکر نمیکنم تا ۲ سال دیگه هم تحویل بدن خواهش بنده این هستش که تکلیف ما رو مشخص کنید دقیقا کی فاز ۱ کیسون تحویل داده میشه؟؟؟؟

  2. منوچهر آزادی:

    من اگر آجر آجرخودم روی هم گذاشته بودم الان از مستاجری راحت شده بودم لطفا هرچ زودتر تکلیف مارا مشخص کنید

  3. سپیده:

    الان ۲۷ بهمن ۹۴ هست و پروژه من که در فاز ۱ است همونطور که روز اول ثبت نام در شهریور ۹۱ بود ،بدون تغییر مانده واقعا باید کجا بریم و از کی پیگیری کنیم؟لطفا دوباره این گزارش رو پیگیری کنید و نتیجه رو جویا بشید .ممنون از ممتاز

  4. ابراهيم فدائي نژاد:

    زمان تحویل دادن وپروژه کیسون فاز ۵ درچه ماهی به اینجانبواگذار میشود

  5. علی علی اکبرزاده:

    عملیات اسکلت سازه های کیسون چند سالی است که به اتمام رسیده

  6. محبوبه کریمی:

    محبوبه کریمی
    سلام
    من سرپرست خانوار هستم با سختی پول مسکن راتحویل شما داده ام که بتوانم از مستاجری راحت شوم وای امروز وفردامیکنید خداوند راضی نیست از سردرکوم کردن بندهای بیکس اش

  7. میثم:

    معذرت میخوام میشه بگیدخونه های فاز۳شرکت کیسون روکی تحویل میدهید

  8. داود قهاری:

    اگه میگید که عقب نیست شما گفتید که آذر حا لا شده دی لطفا ما را از این وضع در آورید یا حد اقل بگید کی تحویل میدید تا ما بدونیم ممنون.

  9. وحید:

    باسلام خدمت جناب اقای مهندس انصاری فرد از شما خواهش میکنم که فاز ۳ کیسون را به بنده و امثال بنده تحویل دهید قرار بود در خرداد سال ۹۲ واحدمان تکمیل شود ولی تاکنون با دریافت کل مبلغ واریزی به حساب شرکت هیچگونه گزارشی و خبری جهت تحویل فاز ۳ کیسون نیست ما ۱۵ ساله مسجر هستیم و از شما میخواهیم که وضیعت مسکن مارو حل کنید بنده تمام دارایی خود را واریز نمودم لطفا ما را درک کنید با سپاس فراوان

  10. خدایاری:

    با این همه تاخیر امیدوارم خونه محکمی رو تحویل بدید

  11. ﻳﺰﺩاﻥ ﻟﻂﻴﻔﻲ:

    ﺧﻮاﻫﺸﺎ ﺭﺳﻴﺪﮔﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﻣﻤﻨﻮﻥ

    • محزون:

      با عرض سلام و خسته نباشید
      از تون خواهشمندم که زمان دقیق پروژه کیسون رو روی سایت قرار بدید . ممنون

  12. جمال نادر:

    سلام جناب آقای مدیر عامل ما فاز ۶ کیسون هستیم و طبق قراردادی که داریم آن مبلغ باقی مانده ای که نوشته شده باید پرداخت کنیم این درست نیت که بعد یک سال باید بیشتر بپردازیم ما نسبت به اون قیمت اومدیم خونه گرفتیم وقتی الان بوجه مان نمیزسد چه باید کرد ؟

  13. مستجر بی مسکن:

    با سلام آقای مدیر چرا عقب نیست!!!!!!! خواهشا سریع تر تحویل دهید

  14. محمد رضایی:

    عقب است.لطفا بگید که فاز۱کیسون کی اماده تحویل میشود ایا درست که میگن تا زیر ساختها اماده نشوددولت اجازه تحویل را نمیدهد

  15. زهرا گودرزی:

    با سلام.شرکت عنوان کرد که تا پایان مهر تحویل میدهند اما الان یک ماه گذشته اما خبری نیست. لطفا مارا ازین بلاتکلیفی نجات دهید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.