کیفیت منچستریونایتدِ بدون رونالدو خوب نیست / پشیمانی سولسشر از خط زدن کریستیانو

منچستریونایتد شب گذشته در غیبت رونالدو نمایشی ضعیف از خود نشان داد تا بسیاری از هواداران خود را نگران و ناامید کند.

 کیفیت منچستریونایتدِ بدون رونالدو خوب نیست / پشیمانی سولسشر از خط زدن کریستیانو

به گزارش ممتاز نیوز، شب گذشته در اولین مسابقه از رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلیس، منچستریونایتد در مصاف با وستهم به شکست یک بر صفر رضایت داد و خیلی زود با این رقابت وداع کرد.

در این مسابقه کریستیانو رونالدو به دلیل استراحت در لیست بازیکنان شیاطین سرخ حضور نداشت و سولسشر تصمیم گرفت به جای استفاده از کریس از بازیکنانی مثل «آنتونی مارسیال» استفاده کند. بازیکنی که همه را ناامید کرد و یک موقعیت صد در صد گلزنی را به راحتی از دست داد.

پس از ناکامی مارسیال بسیاری از طرفداران منچستریونایتد در فضای مجازی انتقاد کردند که این بازیکن باید نیمکت نشین شود. شارلوت دانکر، خبرنگار مشهور منچستریونایتد نیز در گزارش امروز در سایت گل نوشت که مارسیال دیگر انتظار ندارد که در ترکیب اصلی سولسشر قرار گیرد.

منچستریونایتد با بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد روحی تازه بدست آورده و توانسته به مدعی اصلی قهرمانی در انگلیس بدل شود. اما نکته مهم این است که سولسشر نمی‌تواند از رونالدو در همه مسابقات استفاده کند و اگر تیم بخواهد بدون رونالدو تا این حد ناامیدکننده بازی کند شاید هیچ قهرمانی بدست نیاید.

سولسشر پیش از بازی به اسکای اسپورت گفت: رونالدو تفاوت‌ها را رقم می‌زند. فصل طولانی است و ما می‌خواهیم تا آنجا که می‌شود از او استفاده کنیم ولی هر بازی نمی‌شود او در ترکیب اصلی باشد.

سولسشر ۱۱ تعویض انجام داد و بازیکنانی مثل دونی فان دبک ، دین هندرسون و آنتونی مارسیال به ترکیب اصلی رسیدند. منچستریونایتد در آمار اتفاقا خوب بود و توانست ۲۷ شوت به دروازه وستهام شلیک کند اما هیچ کدام کیفیت خطرناکی نداشت و به نظر می‌رسد خط حمله یونایتد بدون رونالدو زهر خوبی ندارد و این نگران کننده است.

مارسیال تنها یک شوت در چارچوب داشت. او یک موقعیت بزرگ را از دست داد و سانچو نیز باز هم نتوانست کیفیت زمان دورتموندش را به نمایش گذارد.لینگارد که در بازی قبلی گلی زیبا به ثمر رساند و باعث بردِ یونایتد شد در این بازی در طول ۹۰ دقیقه اصلا نمایش خوبی نداشت و نتوانست اثرگذار باشد. البته طرفداران منچستر معتقد هستند که یک پنالتی روی لینگارد گرفته نشد و بسیار از «جاناتان ماس» انتقاد کردند.

با این حال شارلوت دانکر نوشت که سولسشر از خط زدن رونالدو برای این مسابقه پشیمان شد زیرا هیچ کدام از یاران تعویضی نتوانستند نمایش مثبتی از خود نشان دهند. در این روزها که خیلی ها به منچستریونایتد امیدوار شدند که پس از فرگوسن دوباره قهرمان لیگ برتر انگلیس نام گیرند ولی نمایش دیشب بسیار آنها را نگران کرد.

منچستریونایتد شنبه میزبان استون ویلا خواهد بود و چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا دیدار مهمی برابر ویارئال خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.