کیوان ساکت کردی می‌نوازد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کیوان ساکت که در سمنان، گنبد کاووس، ایلام و…. به صحنه رفته است قرار است به زودی در گرمسار به اجرای برنامه بپردازد.

کیوان ساکت، نوازنده تار و سه تار و آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت به زودی در گرمسار برگزار می گردد.

این نوازنده در ادامه افزود: خوشبختانه کنسرت های ما در ایلام، سمنان، گنبد کاووس و… با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد به همین سبب تصمیم گرفتیم در شهرستانهای دیگر و تهران به اجرای برنامه بپردازیم.

ساکت خاطرنشان کرد: هنوز زمان دقیق این کنسرت مشخص نشده است اما به احتمال بسیار این کنسرت اواخر مهرماه سال جاری برگزار می گردد که پس از مراحل اخذ مجوز به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می یابد.

این آهنگساز دربارهٔ قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، تاکید کرد: این کنسرت شامل دو بخش است که در بخش اول قطعات کردی و در بخش دوم به بداهه نوازی و گروه نوازی اختصاص دارد. همچنین در این کنسرت قطعاتی از ساخته های خودم برای مخاطبان اجرا می گردد.

کیوان ساکت دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: همچنین مانند کنسرت های قبلی به همراه بهنام ابوالقاسم (پیانو)، درشن آنند (تبلا)، کیارش ساکت (سه تار) به اجرای برنامه می پردازیم و من به عنوان نوازنده تار و سه تار با این گروه همکاری می کنم.

گروه سنتی کیوان ساکت ششم و هفتم تیر سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری ساعت ۲۰:۳۰ به نفع کودکان کار به صحنه رفت که این کنسرت با استقبال صد در صدی مخاطبان همراه بود.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.