کی خودرو بخریم؟

۰۵ تیرماه ۱۳،

 کی خودرو بخریم؟

کی خودرو بخریم؟

ممتازنیوز: با آغاز فصل تابستان دور تازه هجوم مشتریان به نمایشگاه های فروش خودرو و همچنین نمایندگی های شرکتهای خودروساز افزوده خواهد شد و با توجه به کمبود خودرو در بازار به نظر می رسد در هفته های آینده قیمت خودرو بر خلاف روند فعلی سیر صعودی را در پیش خواهد گرفت.

قیمت خودروهای داخلی از سال قبل دستخوش حوادث بسیاری شد و از این بابت فعل و انفعالات مثبت و منفی بسیاری در این بازار بوجود آمد که توسط آن قشر واسطه گران سودهای بسیار دلچسبی را از آن خود کردند.
در زمانی که تولید خودروسازان بزرگ کشور به نصف رسید و به طبع آن بازار نیز تحت تاثیر این موضوع با کمبود عرضه و انفجار تقاضا مواجه شد وضعیت به گونه ای رقم خورد که دیگر برای خرید خودرو باید برنامه ریزی کرد و با پرس و جو تحقیق از وضعیت روز قیمت پرنوسان خودرو آگاهی داشت.
بر این اساس با آغاز سفرهای تابستانی و تعطیلی مدارس و هجوم مشتریان برای خرید و تعویض خودروها، با توجه به عرضه موجود و نسبتاً پائین صنایع خودروسازی باید منتظر افزایش قیمت این محصولات بود.
به گزارش افکار، در عین حال با توجه به کاهش خرید مدت دار و تسهیلاتی که با افزایش قیمت خودروها و ثابت ماندن وام های خودروئی برای خریداران، بنظر می رسد در روزهای آینده بازار خودرو کاهش کاذب قیمت روزهای اخیر را پشت سر گذاشته و با افزایش ناگهانی و البته مرسوم تابستانی مواجه شود.
از این رو پیش بینی می گردد در هفته های آتی هجوم مشتریان خودرو به بازار و نمایندگی ها سبب افزایش قیمت خودروها در بازار خواهد شد و از این نظر می توان امروز را برای خرید خودرو از فردا مناسب تر دانست.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.