کی روش خبرنگاران را به تمرین راه نداد!

خبرگزاری ایسنا: تمرین صبح امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در حالی از ساعت ۱۰:۳۰ در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی آغاز شد که تنها ۱۵ دقیقه‌ی آن برای خبرنگاران باز بود.

کی‌روش از مسئولان تیم ملی و کمپ خواسته بود تا هیچ گونه خبرنگار، تصویربردار، عکاس و افراد متفرقه‌ای در کنار زمین تمرین تیم ملی و حتی کلیه بخش‌های مجموعه کمپ‌های تیم ملی حضور نداشته باشد. او به شدت از هر گونه تصویربرداری یا یادداشت‌برداری از تمرین‌های تیم ملی و رسیدن آن به دست کره‌ای‌ها ابراز نگرانی می‌کند.

اما ناهماهنگی میان مسئولان تیم ملی باعث شد خبرنگاران امروز نتوانند با هیچ بازیکنی مصاحبه کنند، چون کی‌روش اجازه مصاحبه بازیکنان از زمانی که سوت آغاز تمرین را به صدا در می‌آورد، نمی‌دهد. این در حالی بود که برخی از خبرنگاران ساعت ۱۰:۱۰ حتی پیش از ورود ملی‌پوشان به مجموعه کمپ که ساعت ۱۰:۱۵ بود در محل حضور یافتند تا با علم به اینکه کی‌روش از لحظه شروع تمرین اجازه مصاحبه بازیکنی را نمی‌دهد و همچنین آن‌ها فقط ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین را می‌توانند در محل حضور داشته باشند، بتوانند پیش از شروع تمرین مصاحبه‌هایشان را انجام دهند. اما “حسینی” مدیر روابط عمومی فدراسیون از خبرنگاران خواست تا پیش از ساعت ۱۰:۳۰ کنار زمین تمرین حاضر نشوند و در محوطه کمپ منتظر بمانند!

اما خبرنگاران لحظاتی پیش از شروع تمرین به کنار زمین آمدند و همچنان منتظر ماندند و وقتی هم که تمرین آغاز شد و حسینی از امید نمازی خواست تا چند بازیکن برای مصاحبه بیایند، با واکنش قابل پیش‌بینی و البته منطقی کی‌روش مواجه شدیم که اجازه نداد بازیکنی در حین تمرین حتی برای چند لحظه مصاحبه کند. همین بود که سرانجام خبرنگاران بعد از ۱۵ دقیقه مجموعه را بدون گرفتن هیچ گونه مصاحبه‌ای ترک کردند.

این در حالی بود که فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود، ۱۵ دقیقه اول هر جلسه تمرین برای پوشش رسانه ای باز خواهد بود و سپس ادامه تمرین پشت درهای بسته انجام خواهد شد. ضمن اینکه با موافقت کادر فنی هر روز ۴ بازیکن به مدت ۱۰ دقیقه پیش از آغاز تمرین با نمایندگان رسانه ها گفت‌وگو خواهند کرد.

سرانجام حسینی این ناهماهنگی را پذیرفت و از خبرنگاران به خاطر اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد.

ملی‌پوشان که با لباس‌های قرمزرنگ در تمرین امروز حاضر شده بودند، در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی به گرم کردن بدن‌هایشان پرداختند. نرمش‌، استارت‌های کوتاه، حرکات کششی و… از جمله آن‌ها بود.

ترک کردن محل تمرین از سوی خبرنگاران هنگامی بود که ملی‌پوشان قصد داشتند در نیمه‌ای از زمین با ۶ دروازه گل کوچک برنامه‌های تاکتیکی را مرور کنند. تمرین زدن ضربات ایستگاهی هم از جمله برنامه‌های تمرین امروز تیم ملی بود.

از دیگر نکات تمرین امروز حضور عبدالله ویسی در محل بود که پس از موافقت کی‌روش اجازه داده شد تا با حضور او در محل تمرین مخالفتی نشود. ویسی یکی از مربیانی است که پای ثابت حضور در تمرینات تیم ملی است.

هیچ بازیکنی در تمرین امروز غایب نبود


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.