گارتنر: وبسایتها عامل اصلی موفقیت شرکت‌ها در عرصه بازاریابی

۲۹م اسفند ،

 

نتایج حاصل از مطالعه تازه گارتنر روی شرکت‌های آمریکایی نشان داد که در کنار علاقمندی بالای به شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌همراه، پایگاه اینترنتی‌های اینترنتی شرکت‌های بزرگ در موفقیت‌های عرصه بازاریابی نقش اساسی برعهده دارند. 
 
این بررسی روی بیش از ۲۵۰ مرکز بازاریابی انجام شد و کار‌شناسان در پایان آن دریافتند که ۴۵ درصد مراکز بازاریابی، طراحی، توسعه و نگهداری از پایگاه اینترنتی‌های اینترنتی را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در عرصه بازاریابی می‌دانند و بر این باورند که این عامل نسبت به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین هم اهمیت بیشتری دارد. 
طبق آمار موجود ۴۳ درصد این مراکز اعلام کردند که ابزارهای اجتماعی و تبلیغات آنلاین شروط لازم برای موفقیت در این زمینه می باشند، با این وجود تنها ۶ درصد این مراکز بر این باور بودند که بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین اولین گزینه و انتخاب آن‌ها بوده است. 
در بخش بازاریابی موبایلی تنها ۲۴ درصد اظهار داشتند که این فعالیت در جریان بازاریابی آن‌ها را به موفقیت می‌رساند و در مقابل ۲۶ درصد گفتند بازاریابی از راه جست‌وجوهای اینترنتی برای آن‌ها اهمیت بیشتری داشته است. همچنین ۲۴ درصد بازاریابی از طریق پست الکترونیکی را برای خود مناسب دانستند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.