گالیانی: به جذب گوآردیولا علاقه داریم

۲۷م آذر ،

نایب رییس باشگاه میلان با وجود بهتر شدن نتایج این تیم با آلگری همچنان در پی گوآردیولا است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میلان در فصل تازه رقابت‌های سری A آغاز کابوس واری داشت و هر لحظه احتمال اخراج آلگری وجود داشت. با این حال سران این باشگاه ایتالیایی به مربی جوان خود اعتماد کردند و نتیجه‌ آن را گرفتند.

گالیانی، نایب رییس باشگاه میلان اعتراف کرد که علاقه بسیاری برای آوردن گوآردیولا به سن سیرو دارد.

گالیانی که تیمش در هفته‌ هفدهم رقابت‌های سری A با نتیجه‌ چهار بر یک از سد پسکارا گذاشت و چهارمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد، گفت: در ابتدا فصل ناامید کننده ظاهر شدیم و از هشت بازی تنها هفت امتیاز به دست آوردیم. تیم در شرایط بسیار سختی قرار داشت، اما برلوسکونی تصمیم گرفتیم که آلگری را حفظ کنیم، چرا که اخراج سرمربی در میانه‌های فصل را قبول نداریم. خوشبختانه پافشاری ما جواب داد و از ۹ بازی اخیر ۲۰ امتیاز به دست آوردیم.

گالیانی دربارهٔ احتمال جذب گوآردیولا گفت: خبر علاقه میلان به جذب گوآردیولا ساخته و پرداخته‌های رسانه‌ها است. گوآردیولا مربی بزرگی است و ما احترام بسیاری برای او قائل و به دنبال جذب او هستیم. احتمال پیوستن گوآردیولا به میلان وجود دارد.

نایب رییس باشگاه میلان دربارهٔ احتمال جذب بالوتلی، مهاجم جنجالی منچسترسیتی گفت: ما می‌خواهیم بر روی جذب بازیکنان جوان تمرکز کنیم. شعار ما خریدن ستاره نیست، بلکه ساختن آنها است. در فصل جابجایی می‌خواهیم بازیکنان زیر ۲۲ – ۲۳ سال را جذب کنیم. دربارهٔ جذب بالوتلی هم باید بگویم که ماریو بازیکن جوانی است. بر این باورم که او می‌تواند برای مدت‌ها خط حمله تیم ملی ایتالیا را بیمه کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.