گام به گام به سوی نظارت برخط با شفاف سازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی

دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: دیوان محاسبات با تحقق شفاف سازی، گام به گام به سوی نظارت برخط پیش خواهد رفت.

گام به گام به سوی نظارت برخط با شفاف سازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی

به گزارش ممتاز نیوز، علی کامیار دادستان دیوان‌ محاسبات در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید دیوان محاسبات استان فارس، با اشاره به شعار سازمانی «دیوان فناورانه مردم پایه» گفت: شفاف سازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی از مطالبات مردم است که در دولت جدید تلاش شده است عملی شود و دیوان محاسبات با تحقق شفاف سازی، گام به گام به سوی نظارت برخط پیش خواهد رفت.

وی افزود: با ارائه گزارشات مستمر ۲ ماهه و ۴ ماهه اجرای بودجه، همه فعالیت‌های دستگاه های اجرایی رصد می‌شود و می‌توان اقدامات پیشگیرانه را در پیش گرفت.

در این مراسم، ‌‎روح الله اکبری مدیرکل هماهنگی استان ها ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)، مأموریت اصلی دیوان محاسبات در صیانت از بیت المال را تلاش افراد برای بکارگیری استعداد هر چیز و هر کس در بالاترین حد استعداد دانست و توازن بین دو زیرنظام بخشی و منطقه ای در بودجه ریزی را راهکار پیشرفت و خودشکوفایی مناطق و به تبع آن پیشرفت ملی عنوان کرد.

در بخش پایانی این مراسم و با حضور استاندار فارس، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران ارشد قضایی، نظامی، انتظامی و استانی، حکم انتصاب فرهنگ دیانت به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان فارس قرائت و از خدمات ساسان مبینی مدیرکل سابق این اداره کل تقدیر و تشکر شد.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه دستاوردهای دیوان محاسبات استان فارس نیز توسط دادستان دیوان محاسبات کشور افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.