گجتی برای عکاسی راحتتر از خود توسط گوشی تلفن همراه

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

یک شرکت فناوری برای حل مشکل عکاسی کابران تلفنهای هوشمند از خودشان یک پایه برای ثابت نگاه داشتن دستگاه و یک کنترل از راه دور طراحی کرده که کاربر از فاصله سه متری با زاویه درست از خودش عکس بگیرد.
 
بسیاری از کاربران تلاش می کنند از دوربین دوم تلفن هوشمندشان برای گرفتن عکس از خود استفاده کنند اما به طور معمول این کار بدون مشخص شدن دست کاربر در عکس و یا زاویه بندی نامناسب امکان پذیر نیست.
 
شرکت فناوری فایرباکس برای حل این مشکل اقدام به ساخت کنترل تلفنهای هوشمند کرده است که با یک اپلیکیشن کار می کند و به کاربران این امکان را می دهد که از فاصله ۳ متری از خودشان عکس بگیرند.
 
 
 
برای استفاده از این کنترل از راه دور با پایه ارائه شده همراه آن، می توان تلفن را در یک موقعیت ثابت نگاه داشت تا زاویه درست بدست آید این قطعه پلاستیکی که تلفن را ثابت نگاه می دارد به تلاش طولانی مدت کاربران برای حفظ تعادل تلفن و فشردن دکمه شاتر به صورت همزمان خاتمه می دهد.
 
این کنترل دستی ۱۴٫۹۹ پوند قیمت داشته با با یک اپلیکیشن رایگان سیستم عامل iOS برای تلفنهای آی فون عرضه شده است.
 
 
کاربران برای عکس گرفتن از خودشان دکمه بالایی کنترل از راه دور را فشار می دهند. از سوی دیگر این کنترل از راه دو دارای دکمه دوم است که به کاربر این امکان را می دهد بین دوربین پشت و دوربین جلو هرکدام را که می خواهد انتخاب کند.
 
این کنترل از راه دور به صورت بی سیم از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می گردد بنابراین نیازی نیست که به طور مستقیم به سمت تلفن گرفته شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.