گذراندن کلاس های مربیگری در انگلیس

فرهاد مجیدی، مهاجم سابق تیم استقلال در حال حاضر و با اینکه در لیگ ایران حضور ندارند سوژه اصلی استقلال است اما گفته می شود وی برای بازگشت به میادین فوتبال تصمیم جدی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فرهاد مجیدی سوژه اصلی این روزهای استقلال است و ناکامی مهاجمان عامل اصلی مطرح شدن نام این بازیکن است ولی وی در امارات به سر می برد و هم اکنون برای گذراندن کلاس های مربیگری خود در انگلیس حضور دارد و این خبر تایید شده است.

این بازیکن زمان حضورش در تیم استقلال و پیش از سفر به قطر در کلاس های مربیگری ثبت نام کرده بود و در حال حاضر مشغول گذراندن دوره ی مربیگری است. مجیدی که مدتی است از میادین به دور است در حالیکه قبل از این از کشورهای قطر و امارت پیشنهاد دریافت کرده بود قید حضور در لیگ کشورها ی عربی را زد و به حضور در سپاهان و چند باشگاه دیگر لیگ برتری نیز پاسخ منفی داد تا بتواند در استقلال بازی کند، اما این در حالیست که پس از ناامید شدن از حضور در این تیم، به مربیگری روی آورده است و تصمیم دارد که این شغل را دنبال کند وی در حال بررسی شرایط است تا بهترین تصمیم را بگیرد.

در حال حاضر مجیدی دوران مربیگری را در انگلیس سپری می کند تا پس از اتمام آن به فوتبال بازگردد این درحالی است که تصمیم وی برای آینده مشخص نیست اما موضوعی که قابل توجه است اینکه فرهاد مجیدی تا زمان حضور امیر قلعه نوعی در استقلال، جایی در این تیم ندارد و تا زمان جدایی سرمربی استقلال نیز مشخص نیست که مجیدی شرایط بازی کردن داشته باشد یا نه؟/مح


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عبدالاه زارع:

    سلام هزینه کلاس b رو میخواستم بدونم در انگلیس ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.