گران‌ترین کت و شلوار دنیا

اردیبهشت ۱۴۰۳

در این مجموعه کت سیگار و پالتو مقادیر زیادی سنگ‌های قیمتی و جواهرات به‌کار رفته است.

در این مجموعه کت سیگار و پالتو مقادیر زیادی سنگ‌های قیمتی و جواهرات به‌کار رفته است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، به تازگی نمایندگی «فروسدیک» در لندن برنامه‌ای با عنوان شیک‌پوش یک میلیون دلاری به بازار عرضه کرده که هرکسی می‌تواند با پرداخت یک میلیون دلار بهترین و خوش‌دوخت‌ترین ست کت و شلوار را در دنیا داشته باشد. البته نکته جالب این است که فرد شیک‌پوش در ازای پرداخت یک میلیون دلار می‌تواند اقلام زیر را دریافت کند: ۱۴ دست کت و شلوار سفارشی توسط خیاط معروف «ساویل رو»، ۲۸پیراهن سفارشی، ۲۸ کراوات ابریشمی، ۱۴ جفت کفش و پوتین و یک مجموعه عالی از پالتو و کت مخصوص سیگار کشیدن.

در این مجموعه کت سیگار و پالتو مقادیر زیادی سنگ‌های قیمتی و جواهرات به‌کار رفته است. ولی این تمام چیزی نیست که شما بابت پرداخت یک میلیون دلار دریافت خواهید کرد. این فروشگاه به تازگی قراردادی با «ویسکنت دیود لینلی»، برادرزاده ملکه انگلستان بسته است. او که در دکوراتور مشهور است طراحی اختصاصی کمد لباس و کفش‌های این فرد شیک‌پوش را بر عهده گرفته.

حالا فکر می‌کنید خرید یک دست کت و شلوار یک میلیون دلاری ارزش دارد؟ البته آخرین جایزه این کت و شلوار هم به عنوان سورپرایز به فرد شیک‌پوش تقدیم می‌شود و این جایزه چیزی نیست جز یک ماشین اسپرت اختصاصی دست‌ساز توسط شرکت «بریستول»


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.