گردهمایی حامیان قالیباف برگزار شد

۲۰خردادماه،

گردهمایی حامیان قالیباف با حضور روسای ستادهای جوانان حامی قالیباف “رویش” شهرتهران و شهرستان‌های استان برگزار شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، گردهمایی حامیان “محمدباقر قالیباف” کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور رؤسا و اعضای ستادهای جوانان حامی قالیباف (رویش) در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران عصر روز قبل در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
 
در این گردهمایی محمد ابویی رئیس ستاد جوانان حامی محمدباقر قالیباف گفت: این گردهمایی به عنوان نشست هماهنگی تشکیلات ستاد جوانان حامی قالیباف (رویش) در تهران و شهرستان‌ها که برنامه‌های خود را در حوزه فعالیت‌های میدانی برای چند روز آینده مشخص کنند.

یکی از مهمترین اقدامات انجام شده توسط این ستاد  را شناسایی جوانان فعال و نخبه توسط ستاد دانست  و بر لزوم به کارگیری جوانان و پست‌های مدیریتی تأکید کرد.

وی با خطاب قرار دادن اشخاص حاضر در این گردهمایی به بخشی از برنامه‌هایی که قرار است ستادهای رویش اجرایی کنند اشاره و طرح نوای محله را یکی از این طرح‌ها عنوان کرد.

ابویی همچنین گفت: قالیباف به دنبال جوانگرایی و حضور جوانان در عرصه‌های مختلف است و میتوان حضور جوانان در توسعه و آبادانی کشور را یکی از دغدغه‌های جدی دانست.

وی هدف رویش را ایجاد شبکه اجتماعی گسترده از جوانان انقلابی دانست و افزود: رویش با پایان انتخابات یازدهم تمام نمی‌شود زیرا بر پایه گفتمان تفکر و عقلانیت استوار است و از نسلی به نسل دیگر انتقال خواهد یافت.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.