گروه صنعتی ایران خودرو دیزل ،میزبان فارغ التحصیلان دانشگاه آزاداسلامی

خبرگزاری آریا- گروه صنعتی ایران خودرو دیزل چهارشنبه هفدهم خرداد ماه سال جاری میزبان فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، معاون اجرایی کانون فارغ التحصیلان با اعلام این خبر گفت:در این بازدید که به همت کانون فارغ التحصیلان برگزار می شود،دانش آموختگان این دانشگاه می توانند با حضور در محل کارخانه با نحوه کار و فعالیت خطوط تولید این گروه صنعتی آشنا شوند.
عباسی انارکی در ادامه افزود : فارغ التحصیلان کلیه رشته های مهندسی مکانیک، صنایع ، متالوژی ، برق ،مدیریت صنعتی،  طراحی صنعتی،کامپیوتر،الکترونیک و سایررشته های مرتبط دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از این گروه صنعتی بازدید نمایند.وی یادآورشد این بازدید باهدف آشنایی وشناخت هرچه بیشتر فارغ التحصیلان بافضای کار واشتغال در صنعت خودوسازی برگزار می شود.
وی گفت : ایران خودرو دیزل بزرگترین تولید کننده خودروهای کار در خاورمیانه محسوب می شود که با نیم قرن تجربه درخشان، وظیه تولید و ساخت انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین را برعهده دارد. شرکت ایران خودرو دیزل ، تشکیلات سازمان یافته ای است که ابتدا با نام گروه صنعتی خاور، فعالیت خود را با مونتاژ روزانه یک دستگاه کامیون آغاز نمود و در سال ۱۳۴۳ با توجه به افزایش روزافزون تقاضای خودرو در کشور، با احداث سالن های مناسب و تجهیز خطوط تولید، آموزش و جذب نیروهای کارآمد و ارتقاء کیفیت محصولات، موفق به افزایش تولید و ساخت تیپهای مختلف کامیون تحت لیسانس شرکت مرسدس بنز گردید.اکنون تولیدات کارخانه شامل کشنده فراز، کشنده اکسور ، کامیون خاور، کامیونت هیوندای ،آمبولانس اسپرینترو… می باشد .
همچنین علاقمندان جهت ثبت نام در بازدید مذکور و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق نشانی اینترنتی www.aiau.ir و یا شماره تلفن ۸۸۷۷۷۵۰۲ (۱۰خط) تماس حاصل نمایند.بدیهی است الویت ثبت نام با رشته های مرتبط ودانش آموختگان تحصیلات تکمیلی واعضای هیئت علمی فارغ التحصیل از دانشگاه خواهدبود.
 شایان ذکر است حضور در این برنامه رایگان بوده و مدعوین بصورت متمرکز و با وسیله عمومی از سازمان مرکزی دانشگاه واقع در پاسداران،خیابان نیستان نهم به کارخانه اعزام خواهند شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.