گروه ضد ایرانی “ایران۱۸۰”

دولت آمریکا با همکاری اسرائیل یک گروه تئاتر خیابانی ضد ایرانی در ایالات متحده تاسیس کرده است.

به گزارش سایت اوباما، دولت اسراییل یکی از فعالترین اعضای جنگ تبلیغاتی علیه ایران بوده است. یکی از اقدامات لابی اسراییل در آمریکا راه اندازی « تندر ۱۱ » از طرف شورای روابط یهودیان در نیویورک می باشد. « تندر ۱۱» که از طرف مارکو گرینبرگ رهبری و پشتیبانی می شود, یک گروه تئاتر خیابانی را به نام « ایران ۱۸۰ » به راه انداخته است که اقدامات آن انتقاداتی را در مورد نحوه پرداختن آن به موضوع حقوق بشر و اعضای آن مطرح ساخته است.

این سازمان فقط در حد اسم مطرح بوده و جایگاه فیزیکی مشخصی ندارد و به عنوان اهرم گروه هایی فعالیت می کند که نمی توانند در افکار عمومی به عنوان حامی ایده خاصی مطرح شوند.

ظاهرا « ایران ۱۸۰» یک گروه غیر انتقاعی است که در جهت منافع اسراییل و طرح موضوعات حقوق بشر فعالیت می کند, ولی رویکردی که این گروه در پیش گرفته ادعای آن را به عنوان یک گروه جدی طرفدار حقوق بشر به چالش می کشد.

یکی از این چالش ها اعضای ایرانی و اسراییلی آن است. یکی از اعضای این گروه “حسن داعی” است که روابطی را با سازمان تروریستی مجاهدین خلق داشته است. همچنین شخصیت هایی همجنسگرا و دارای گرایش های جنسی انحرافی در این گروه عضویت دارند.

عمده فعالیت « ایران ۱۸۰» مجسمه سازی کاریکاتور گونه از شخصیت ها  و مقامات ایرانی و سوری به صورتی کاملا غیر اخلاقی است.

از افراد معروف عضو گروه نویسنده می توان “رویا حکاکیان” نویسنده رمان “سفر از سرزمین نه ها” را نام برد، رمانی که در مورد دختری است که حوادث بعد از انقلاب اسلامی را تجربه می کند.

  این گروه تا بحال آفرینش هنری جدی نداشته است که بتوان از آن در جهت ادعای آن مبنی بر حمایت از حقوق بشر نام برد.

این گروه روابط نزدیکی با نئو محافظه کاران دارد که شاخه اصلی جنگ طلبی در خاورمیانه علیه دشمنان اسراییل هستند.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.