گزارشی از بازی تیم والیبال زنان هنرمند با زنان زندانی! + عکس

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

روزگذشته بند زنان ندامتگاه «شهرری» روز متفاوتی را تجربه نمود. شور و انرژی بسیاری در فضای سرد و بی روح زندان جریان داشت. صدای جیغ و سوت و تشویق زنان جای سکوت سرد همیشگی حیاط را گرفت.

تیم والیبال زنان باشگاه هنرمندان با حضور چهره هایی چون فاطمه گودرزی، افسر اسدی، مهوش صبرکن، لیلا بلوکات و بیتا سحرخیز و همینطور بازیگران جوانی چون سمیرا حسن پور، مرجان سپهری، لادن سلیمانی، ماریه ماشاءاللهی و نفیسه لطیفیان (همسر احمدرضا عابدزاده) در دیداری دوستانه در مقابل تیم زنان ندامتگاه «شهرری» قرار گرفتند.

فریبا ممدوح، مربی با سابقه تیم صادرات، مربیگری تیم هنرمندان را در این بازی برعهده داشت. همینطور ۲ نفر از والیبالیست های تیم ملی، مرجان صادقی و شهنوش رضی، این تیم را همراهی می نمودند.

دنیا کتمانی، کمک مربی تیم هنرمندان بود. این بازی iبه نفع تیم باشگاه هنرمندان iبه پایان رسید؛ در نیمه اول این تیم ۲۵-۱۲ بر تیم زنان زندانی غلبه نمود و در گیم دوم هم با نتیجه ۲۵-۲۳ این تیم را پشت سر گذاشت و برنده نهایی بازی شد.

بازی روز قبل شور و حال خاصی داشت چرا که تیم هنرمندان در بازی سال قبل این دو تیم چندان قوی ظاهر نشده بود و زنان زندانی انتظار نداشتند امسال با تیمی قوی و پرانرژی روبرو شوند.

گزارشی از بازی تیم والیبال زنان هنرمند با زنان زندانی! + عکس

فاطمه گودرزی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، در سمت کاپیتان تیم هنرمندان در آغاز این بازی پرچم تیمشان را iبه کاپیتان زنان زندانی تقدیم نمود و بازیکنان دو تیم با یکدیگر دست دادند اما با آغاز بازی، تماشاگران که زندانیان بند زنان این ندامتگاه بودند، iبه شدت تیمشان را تشویق می نمودند و البته از روی مهمان نوازی وقتی تیم حریف امتیاز می گرفت آنها را هم مورد تشویق قرار می دادند.

از تیم سال قبل زندان زنان تنها ۳ بازیکن هنوز در زندان مانده اند و باقی بازیکنان آزاد شده بودند. بازیکنان تیم زنان زندانی در فاصله بین دو گیم iبه مربی تیم هنرمندان می گفتند با توجه iبه بازی سال قبل فکر می نمودند امسال باید بسیار iبه حریف ارفاق نمایند و مواظب باشند بازیکنان تیم هنرمندان آسیبی نبینند اما با بازی که از آنها در گیم اول دیدند در گیم دوم عزمشان را جزم نمودند و بدون هیچ ترحمی در بازی جوانمردانه با همه وجود در مقابل تیم حریف ظاهر شدند و البته از حق نگذریم تماشاگران هم برای تیمشان سنگ همه گذاشتند.

آنها با آنچنان شور و شوقی تیمشان را تشویق می نمودند که هنرمندان تیم مقابل iبه شدت متاثر شده بودند. افسر اسدی، بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون، که برای اولین بار با تیم هنرمندان همراه شده بود با دیدن این صحنه ها iبه قدری تحت تاثیر قرار گرفت که ناخودآگاه اشک از چشمانش جاری شد.

با پایان بازی، بازیکنان هر دو تیم دست های همدیگر را گرفتند و در مقابل جایگاه تماشاگران سر فرود آوردند. تیم هنرمندان طوری در این بازی خوش درخشید که دو نفر از بازیکنان تیم زندان زنان که خارجی بودند، یکی فیلیپینی و دیگری زنی آفریقایی و سیاه پوست، از دیدن بازی آنها متععجب شده بودند و می گفتند اصلا انتظار چنین بازی را نداشتند.

بعد از پذیرایی که از تماشاگران و بازیکنان تیم هنرمندان، اعضای تیم هنرمندان iبه دیدن زندانیان بند مادران رفتند چرا که آنها iبه خاطر شرایط ویژه شان نتوانستند iبه تماشای این بازی بیایند.

بند مادران قسمتی از زندان است که زندانیان باردار و زنانی که بچه شیر می دهند در آن اقامت دارند. مواجهه با کودکان خردسال و بی گناهی که در میان دیوارهای خاکستری زندان بزرگ می شوند و زنان بارداری که در فضای سرد و بی روح زندان در انتظار تولد فرزندشان می باشند هنرمندان را iبه شدت متاثر نمود iبه طوری که iبه سختی می توانستند اشک هایشان را مهار نمایند. افسر اسدی iبه قدری متاثر شدکه او را iبه اصرار از این بند خارج نمودند تا بیش از این اذیت نشود.

زنان زندانی هیجان زده iبه سمت بازیگران محبوبشان هجوم آورده بودند و با خواهش و التماس از آنها امضا می گرفتند. بعد از پایان این بازدید اعضای تیم هنرمندان که مهمان زندان «شهرری» بودند ناهار را با حاج آقا یوسفی، مدیر ندامتگاه و چندی از مسئولان این زندان صرف نمودند.

منبع : سیمرغ

بازنشر : ایران گراند

بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

بازی بسیارزیبا و فراموش نشدنی همراه با یگانها و نژاد های مختلف ارتش هایی از قرونوسطی.

همراه با نژاد پارش و آرش کمانگیر اسطورهایران زمین.

در پایان هر راند iبه نفرات برتر جوایززیر اعطا می گردد

ایکس باکس ۳۶۰- پلی استیشن ۳ – سکه های طلاو جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر


ایران گراند | مجله اینترنتی ایران بزرگ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.