گزارش‌نهایی پزشکی‌قانونی از مرگ ستاربهشتی

۱۵م آذر ،

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی در جلسه کمیسیون متبوعش از بررسی پرونده پزشکی ستار بهشتی در این جلسه خبرداد.

ممتازنیوز: منصورحقیقت پور در خصوص حضور رئیس سازمان پزشکی قانونی در جلسه امروز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت : رئیس سازمان پزشکی قانونی در این جلسه در خصوص مسائل تحقیقاتی که در این سازمان صورت گرفته است طبق روالی که معمول است به ارائه گزارش پرداخت و مسائلی نیز دربارهٔ میزان بودجه این سازمان در این جلسه مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده پزشکی قانونی ستار بهشتی نیز در این جلسه بررسی شد، بیان داشت: در خصوص بحث مرگ ستار بهشتی مساله نسبتا تازهی مطرح نشد و تنها آخرین حرفی که رئیس سازمان پزشکی قانونی در خصوص مرگ این وبلاگ نویس گزارش داد این بود که این فرد در اثر یک شوک روحی و یا شوک استرسی فوت کرده است و آن ضرباتی که از سوی نیروهای پلیس فتا به وی وارد شده نیز نقشی در مرگ وی نداشته است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور آیت الله اراکی ، مدیر دارالتقریر در این کمیسیون اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث وحدت میات مذاهب جلسه با حضور آیت الله اراکی برگزار شد و ایشان ضمن گزارشی در رابطه با فعالیت های این مرکز طرح هایی را برای گسترش وحدت میان مذاهب به کمیسیون ارائه داد.

مهر


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.