گزارش تصویری از کنسرت شهرام ناظری / «قشم» جگر گوشه ی ایران!

۱۰م اسفند ،

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: دو شب اجرای استاد شهرام ناظری در جزیرهٔ زیبای قشم با استقبال پرشور دوستداران موسیقی ایرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، سالن نمایشگاه‌های بین المللی منطقه آزاد قشم روزهای ۵ و ۶ اسفند ماه میزبان نیمای آواز ایران بود و خیل دوستداران ناظری از راه‌های دور و نزدیک برای ملاحظهٔ این کنسرت خود را به جزیرهٔ قشم رسانده بودند.

پیش از آغاز اجرا، ناظری در سخنان کوتاهی با ابراز خرسندی از امکان فراهم شده جهت اجرای این برنامه در ساحل خلیج فارس که جگر گوشهٔ ایران نامیدش گفت: خوشحالم در قسمتی از کشورم اجرای برنامه می‌کنم که جانهای شریف بسیاری برای حفظ و صیانت از نام آن قربانی شده‌اند.

این کنسرت بر روی اشعار حضرت مولانا در یک ساعت و نیم اجرا شد و در آن علاوه بر آواز تصنیف‌هایی چون شیدا شدم، راست بگو نهان مکن و قفل زندان به اجرا در آمد.

حضور بی‌سابقهٔ مردم فرهنگ دوست جزیرهٔ قشم و استان هرمزگان بار دیگر ثابت کرد که مردم عاشقانه فرزندان هنرمند خود را حمایت کرده و مشتاق دیدار آنان می باشند. ناظری در هر دوشب در میان برنامه با اعلام اینکه شنیدن این نوع موسیقی نیازمند تمرکز و درک بالاست از توجه و حضور پرشور علاقمندان خود تشکر کرد.

لازم به ذکر است این اجرا توسط موسسه فرهنگی هنری ترانه سمان و حمایت منطقه آزاد قشم به انجام رسید.

در ادامه می توانید عکسهای خبرگزاری ایسنا از این کنسرت را ملاحظه نمایید.

منبع: موسیقی ایرانیان/ عکسها از ایسنا


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.