گزارش تمرین امروز آبی پوشان

۱۸اردیبهشت،

به گزارش مهر، تمرین امروز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد که حاشیه‌های آن به شرح زیر است:

* احمد رسولی‌نژاد، عضو هیات مدیره باشگاه و علی فتح الله‌زاده قبل از تمرین در زمین شماره دو آزادی حضور یافتند و پس از روبوسی با کادر فنی در کنار آنها نشستند و تمرین را تماشا کردند.

* سیاوش اکبرپور که در تمرین روز قبل غایب بود امروز حاضر بود.

* مهدی رحمتی با ۲۰ دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد. مجتبی جباری هم با ۲۵ دقیقه تاخیر خود را به تمرین رساند.

* از تمرین امروز استقلال استقبال نسبتا خوبی شد به طوری که ۱۵۰ تماشاگر در کنار زمین شماره دو آزادی حضور یافتند. البته آنها پشت درب‌های مجموعه ورزشی آزادی مانده بودند که با وساطت ماجدی به داخل مجموعه راه یافتند.

* امیر قلعه‌نویی در تمرین امروز استقلال پا به پای بازیکنان تمرین کرد.

* شاهرخ بیانی، مهدی فنونی‌زاده، سیروس دین محمدی و منصور پورحیدری مثل روزهای قبل از نزدیک تمرینات را نظاره گر بودند.

* هواداران استقلال با دیدن امیر قلعه نویی دور وی حلقه زدند و از او خواستند در استقلال ماندنی شود. آنها خطاب به قلعه نویی عنوان کردند که تنها کسی که می تواند این تیم را قهرمان کند وی است.

* در گوشه ای از زمین یک بنر در حمایت از سرمربی تیم نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود: “فتح کاپ آسیا فقط با امیر قلعه نویی”

* در ابتدای تمرین قلع نویی پنج دقیقه صحبت کرد و از آنها خواست مقابل داماش خوب بازی کنند و کاری به این که از قبل قهرمان شده بودند نداشته باشند. قلعه نویی همچنینی خطاب به آنها گفت: این بازی می تواند یک پیش بازی خوب برای بازی با الشباب باشد. باید با پیروزی به استقبال آن برویم و جشن هواداران را پررنگ تر کنیم.” پس از آن بازیکنان خود را گرم کردند و به بازی آقا وسط پرداختند که خود قلعه نویی هم با آنها بازی می کرد. پس از آن کارهای تاکتیکی زیر نظر سرمربی تیم برگزار شد.

* فتح الله زاده با حضور در بین هواداران با آنها عکس یادگاری گرفت و مورد تشویق قرار گرفت. یک فرد معلول هم که در تمرین استقلال حاضر شده بود با مدیرعامل باشگاه عکس یادگاری گرفت.

* فرهاد پورغلامی مربی سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بر سر تمرین استقلال حاضر شد و با ماجدی به گفتگو پرداخت.

* جواد نکونام و علی فتح الله زاده برای دقایقی در گوشه ای به طور خصوص با یکدیگر گفتگو کردند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.