گزارش تمرین امروز تیم صنعت نفت آبادان

۳۰م دیماه ،

آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حاشیه‌هایی همراه بود.

* قبل از آغاز تمرین علی فیروزی سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت که جایگزین آلفردو کاسیمیرو شد به رختکن رفته و توسط خلیل صالحی، مدیرعامل موسسه فرهنگی – ورزشی نفت آبادان به بازیکنان معرفی شد. صالحی در جلسه معارفه ضمن ارائه سوابق مربیگری فیروزی، پیشینه همکاری‌اش با این مربی در سال‌های جنگ تحمیلی و در شهر شیراز را بازگو کرد.

* پس از صحبت‌های صالحی نوبت به سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت رسید تا دقایقی را بازیکنان خود صحبت کند.

* از نکات بارز این جلسه تمرینی حضور تعداد زیادی از هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت بود که بلافاصله بعد از ورود علی فیروزی به محوطه چمن ورزشگاه به تشویق وی پرداختند.

* هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با دسته‌های گل به زمین پیروز، محل تمرین زردپوشان و استقبال علی فیروزی آمده بودند، برای دقایقی سرمربی جدید تیمشان را تشویق کردند.

* در این جلسه تمرینی بسیاری از پیشکسوتان فوتبال آبادان نیز حضور داشته و انتصاب علی فیروزی را به عنوان سرمربی جدید مجموعه تبریک گفتند.

* بعد از انجام معارفه بازیکنانی که در روز بازی با تراکتورسازی تبریز به میدان رفته بودند، برای دقایقی کنار زمین به دویدن پرداختند.

* بازیکنان ذخیره صنعت نفت در روز مسابقه برابر سرخپوشان تبریز نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم امید صنعت نفت رفته که این بازی دوستانه در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دو بازیکن بلژیکی و یک مهاجم اهل جزایر کارائیب در ترکیب تیم صنعت نفت آبادان در برابر تیم امید به میدان رفته تا در صورت صلاحدید سرمربی زردپوشان جذب شوند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.