گزارش تمرین پرسپولیس

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش تفسیری ایسنا، پیش از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نشستی که در رختکن ورزشگاه «درفشی فر» برگزار شد، علی کریمی و مانوئل ژوزه یکدیگر را در آغوش گرفتند تا iبه نوعی اختلافات قبل را فراموش کرده باشند.

در این نشست که علاوه بر کریمی و ژوزه، یحیی گل محمدی، سعید شیرینی و محمد حسن نژاد فلاح هم حضور داشتند، سرمربی و بازیکن پرسپولیس کدورت‌ها را کنار گذاشتند و در پایان نشست همه برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز تمرین سبکی را در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار کرد. در این تمرین iبه غیر از کریمی سایر ملی‌پوشان این تیم غایب بودند.

تمرین سبک امروز ۷۵ دقیقه iبه طول انجامید.

محمد قاضی و مهرزاد معدنچی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس می باشند که باید چند هفته‌ تمرین‌های اختصاصی انجام دهند تا از بند آسیب دیدگی‌ رها شوند.

در تمرین امروز همچنین حمید استیلی و محمد زادمهر حضور یافتند و درباره مسایل مربوط iبه آکادمی باشگاه پرسپولیس با شیرینی جلسه‌ای برگزار کردند.

در تمرین امروز همچنین دیوید کارنی، مدافع ملی‌پوش استرالیایی برای اولین بار با سرخپوشان تمرین کرد تا در صورت نظر مثبت مانوئل ژوزه با سرخپوشان قرارداد امضا کند.

پرسپولیس در هفته‌ پانزدهم لیگ برتر روز دوشنبه میزبان ذوب آهن اصفهان است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.