گزارش فروش این هفته سینماهای جهان

فیلم اکشن و ترسناک ” رزیدنت اویل: مجازات” با فروش ۲۱ میلیون دلاری اش در صدر لیست فروش این هفته سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش بی باک به نقل ازممتازنیوز، فیلم اکشن، ترسناک و علمی – تخیلی ” رزیدنت اویل: مجازات ” ساخته ” پائول اندرسن” در نخستین هفته اکرانش در سه هزار و دوازده سینما درآمدی بالغ بر ۲۱ میلیون دلار کسب کرد و صدرنشین لیست فروش این هفته سینماهای آمریکای شمالی شد.
 
انیمیشن سه بُعدی ” در جستجوی نمو ۲″ به کارگردانی ” اندرو استاتون” از محصولات شرکت پیکسار در نخستین هفته نمایش در دوهزارو نهصد و چهار سینما، ۱۸ میلون دلار فروخت و در جایگاه دوم این لیست قرار گرفت.
 
فیلم ترسناک ” تسخیر” ساخته ” اوله بورندال” در سومین هفته نمایشش در دوهزارو هشتصد و شصت سینما، ۶ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به ۴۱ میلیون دلار رساند.
 
” بی قانون ” نیز ساخته ” جان هیلکوت” با بازی ” تام هاردی” و ” شیا لابیوف” در سومین هفته نمایش در دوهزارو هشتصد و شصت سینما، ۴ میلیون دلار فروش داشت و توانست مجموع فروش خود را به ۳۰ میلیون دلار برساند .
 
جیگاه پنجم این لیست به انیمیشن ” پارانورمان” با کارگردانی مشترک ” کریس باتلر ” و ” سام فیل ” اختصاص دارد که در پنجمین هفته فروشش در دوهزارو سیصد و بیست و شش سینما، ۳ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به ۴۹ میلیون دلار رساند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.