گزارش فیفا از باخت ایران: ازبکستان iبه جمع تیم‌های پیروز در آزادی پیوست

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

Amir Kholoosi-4-38.jpg

هفته اول از دور برگشت رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ در منطقه اسیا دیشب با پیروزی ژاپن و عراق از گروه یک و قطر و ازبکستان از گروه دو iبه پایان رسید.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا پایگاه خبری فیفا در گزارش تفسیری خود از بازی ایران و ازبکستان پیروزی ازبکستان را شگفتی شب اول این بازیها توصیف کرد این پایگاه اینترنتی همچنین درباره بازی ایران و ازبکستان نوشت: اگر چه تیم های کمی قادر می باشند تا از استادیوم آزادی ۳ امتیاز کامل را از ایران بگیرند اما ازبکستان دیشب با یک پیروزی ارزشمند توانست ضمن ثبت اولین پیروزی تاریخ خود برابر ایران iبه جمع مدعیان این گروه برای صعود پیوست.

اولوگبک باکایف تنها گل بازی را در دقیقه ۷۱ برخلاف جریان بازی iبه ثمر رساند تا این گل پایانی باشد بر تیم ایران در شب بدشانسی. با این نتیجه شاگردان میر جلال کاسیموف با ۸ امتیاز در صدر جدول گروه دو جای گرفتند و سه تیم کره جنوبی -ایران و قطر همگی با ۷ امتیاز در تعقیب ازبکستان می باشند.

در یک بازی سخت در استادیوم رعب انگیز ازادی – مردان کارلوس کی‌روش توپ و میدان را در اختیار گرفتند اگرچه فرصت های صد درصد کمی را توانستند روی دروازه ازبکستان خلق کند. محمد نوری توانست دروازه را باز کند اما داور این گل را نپذیرفت. در نیمه دوم ضربه دیدنی کریم انصاری فرد با فاصله بسیار کمی iبه خارج رفت. در حالی که میزبان بسیار دستپاچه و پراسترس در پشت محوطه جریمه ازبکستان کار می‌کرد باکایف ناشناخته سانتر دیدنی سرور جبارف را iبه یک ضربه فنی iبه قعر دروازه ایران فرستاد تا همه تماشاگران حاظر در استادیوم را iبه سکوت وا دارد و یک پیروزی iبه یادماندنی و بزرگ را برای ازبکستان رغم بزند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.