گزارش مصلحی از دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای در کمیسیون امنیت ملی/وزیر اقتصاد هم فراخوانده شد

سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس از ارائه گزارش وزیر اطلاعات از دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.

 سید حسین نقوی افزود: وزیر اطلاعات در این جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات افتخارآفرین سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در راستای تأمین امنیت در مقابله با دسایس و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ارائه کرد و از عملیات پیچیده دستگیری ریگی، خنثی‌سازی تهاجمات سایبری دشمنان علیه منافع ملی کشور، دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای و دستگیری به موقع عوامل ناامن‌سازی به عنوان بخشی از اقدامات وزارت یاد کرد.

وی همچنین گفت: طبق گفته حجت‌الاسلام مصلحی موفقیت اقدامات مذکور در حدی بود که چندین بار اوباما اظهار عجز وناتوانی در برابر حضور اطلاعاتی جمهوری اسلامی کرد. در این جلسه مصلحی به سؤالات اعضای کمیسیون پاسخ داد و گفت هماهنگی وزارت یا سایر دستگاه‌های امنیتی- انتظامی و نظامی و هم‌پوشانی آنها از عوامل موفقیت‌های مذکور است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: دعوت از حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی به کمیسیون با هدف بحث و بر سر آخرین تحولات اقتصادی کشور از دیگر مصوبات نشست عصر امروز کمیسیون بود.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.