گزارش مفصل متنی و تصویری موسیقی ایرانیان از کنسرت محسن یگانه

۳۰م دیماه ،

موسیقی ایرانیان – مصطفی امامی: اولین اجرای زمستانی محسن یگانه در میان استقبال چشمگیر مخاطبین در برج میلاد و به همت شرکت آوای فروهر در حالی برگزار شد که وی در این کنسرت بیشتر به اجرای قطعات آلبوم حباب پرداخت.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، یگانه کنسرت تازه خود را برخلاف کنسرت‌های قبلی با آهنگ پر طرفدار خود یعنی «سکوت» آغاز کرد تا از‌‌ همان ابتدا شور و حال خاصی در سالن حکم فرما شود.

محسن یگانه در بین اجرای آهنگ‌ها گفت: «حال وقت آن است که در مورد آلبوم صحبت کنم. بسیار از دوستان به من این انتفاد را داشتند که چرا در این آلبوم هم از ترانه‌های خودت استفاده کرده‌ای اما من می‌دانستم که سلیقه من و شما یکی است و این موضوع حالا که آهنگ‌ها را حفظ میباشید و با من می‌خوانید بیش از قبل به من ثابت شده است.»

یکی دیگر از نکات جالب این کنسرت حضور دو هنرمند خوب کشورمان، پریناز ایزدیار و سید علی ضیاء بود. یگانه در هنگام معرفی ضیاء گفت: «چندی پیش در رادیو مصاحبه‌ای داشتم، کسی که آن سوالات عجیب و غریب را از من می‌پرسید الان در سالن است.»

حواشی کنسرت:
•    این کنسرت با حدود ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.
•    قبل از حضور گروه یگانه روی استیج، کلیپی از اجراهای قبلی محسن در سالن پخش شد که روی این کلیپ، آهنگ «باور کنم» یگانه پخش می‌شد.
•    یگانه در این کنسرت لباسی یک دست مشکی به تن داشت.
•    در بخشی از کنسرت محسن به صورت انفرادی با نواختن گیتار، بعضی از آهنگ‌های قدیمی خود را اجرا کرد.
•    مجید عبدی، مدیر روابط عمومی شرکت آوای فروهر همکاری خوبی با اصحاب رسانه داشت.

در ادامه هم می توانید عکسهای اختصاصی موسیقی ایرانیان (علی رهنمائی) از این کنسرت را ملاحظه نمایید.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.