گزارش موسیقی از اجرای ارکستر ملی مهر به رهبری ناصر ایزدی و خوانندگی امیر اثنی عشری

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی – سودا مولائی: مراسم «شبی با عباس خوشدل» به پاس سال‌ها فعالیت هنری وی در عرصه‌ی نوازندگی و آهنگسازی، عصر روز پنج‌شنبه ۳۱ مردادماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، در این مراسم کلیپی از فعالیت‌های این هنرمند پخش شد. همچنین اجرای قطعاتی از آثار عباس خوشدل توسط «ارکستر ملی مهر» به رهبری ناصر ایزدی و خوانندگی «امیر اثنی‌عشری» با عنوان تصنیف «بوی پیراهن»، «بهشت یاد»، «انتظار دل» از برنامه‌های این مراسم بود. گفتنی است اجرای  گروه مهر به خوانندگی امیر اثنی عشری مورد توجه حاضران قرار گرفت به طوری که در پایان برنامه قطعه ای از ساخته های ناصر ایزدی به نام «بگو به باران» نیز برای حضار اجرا شد.

در انتهای این مراسم نیز پس از بداهه نوازی پیانو بردیا صدرنوری، از عباس خوشدل به پاس خدمات فراوانش در عرصه موسیقی با لوح تقدیر و یادمانی، قدردانی شد.

نیما حسین زاده (ویلن)، رضا رضاپور (ویلن)، فرشید آشتیانی (ویلن)، بردیا صادق تبار (ویلن)، حسین واحدی (ویلن)، احمدرضا نیکخو (ویلن)، علیرضا دریایی : (آلتو – کمانچه)، حمیدرضا باقری ده آبادی (آلتو)، محمد حسین غریبی (ویلنسل)، مهشید دولو (عود)، مجید عسگری (تار)، نیلوفر هداوند (تارباس)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، امیر شکرابی (تمبک)، علی سردشتی (کوبه ای)، مازیار چاهی (کوبه ای)، صدیقه شعبانی(همخوان)، بهاره آخوندی (همخوان) و مهسا صیادی (همخوان) به عنوان اعضای ارکستر، در این برنامه ناصر ایزدی (رهبرارکستر) و امیر اثنی عشری (خواننده) را همراهی کردند.

در ادامه می توانید عکس های موسیقی   از اجرای ارکستر ملی مهر به رهبری ناصر ایزدی و خوانندگی امیر اثنی عشری در مراسم تجلیل از عباس خوشدل را ملاحظه کنید.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.