گزارش همزمان / دربی ۷۷ با ورزشگاه پر از جمعیت/ مجیدی پا شد دربی گرم شد!/خلعتبری هم آمد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – دربی ۷۷ درحالی آغاز شد که سکوهای آزادی جای سوزن انداختن نداشت

به گزارش ممتازنیوز ؛دوباره دربی آغاز شد. این بار سوت آغاز را کسی که می زد موزون نبود . فغانی بود ، فغانی که استقلالی ها برایش می گفتند فغان از فغانی.
دربی بود و باز سکوها پر بودند از جمعیت. جمعیتی لبالب در ورزشگاه آزادی . پیش تر ها آن قدیم ندیم های دهه ۵۰ به این جمعیت می گفتند ۱۲۰ هزار تا که آن موقعه سنه طوری بوده که هر نفر بسیار بوده اما حالا که علم پیشرفت کرده ، حالا بلیت VIP شده ۳۰ هزار تومان و حالا برای شمردن جمعیت توی ورزشگاه متر مربع استادیوم را حساب می کنند و علم ریاضی می گوید آن ۱۲۰ هزار تا ، فوق فوقش می شوند ۸۰ هزار تا.
بازی که آغاز شد تک حمله های پرسپولیس بیشتر بود البته سرخ ها که طرفداران روی سکوهای شان نسبت به یک دهه قبل به شدت آب رفتند و حالا در خوش بینانه تریم حالت با آبی ها برابر می شوند ، توی زمین خشن تر بازی می کردند. سید صالحی از خجالت آندو در آمد و کار او سبب شد تا حنیف فکر کند بباید روی پیام صادقیان تلافی کند. قلعه نویی هم رفت به سمت فغانی و همان اول بازی این دو با هم سنگ های شان را واکندند.
بازی به دقیقه ۳۰ رسیده بود و مهمترین حمله دو تیم شاید شوتی بود که دهنوی درازکش زد و رحمتی درازکش به اوت زد. دو کارت زرد برای بنگر و نظری هم دیگر رخدادهای یکسوم ابتدایی بازی بود. مسابقه ای که می رفت تا بار دیگر سبب شود کارلوس کروش خوابی شیرین را در آزادی تجربه کند!
دقایقی بعد قلعه نویی هم که انگار از روند دربی راضی نبود به مجیدی گفت تا گرم کند. او که بلند شد استقلال توی زمین هم کمی بهتر شد. سکوها حرارتی پیدا کردند و شوت سرکش اکبرپور سبب شد بازی کمی گرم شود. لحظه ای بعد پرسپولیسی ها صاحب کاشته شدند اما توپ نوری هم از کنار دروازه گذشت اما کمی تب بازی داغ تر شد.

در دقیقه ۳۸ جواد نکونام با ضربه سر خود می توانست استقلال را پیش بیاندازد اما توپ او راهی به چارچوب پیدا نکرد.


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.