گزینه‌های انتخاباتی جبهه پایداری رد پای رسانه‌ای از خود به جای نگذاشته‌اند/۷۰ نفر زیر ذره‌بین انتخاباتی جبهه پایداری

۱۴ام بهمن ،

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه حدود بیش از ۷۰ نفر در لیست انتخاباتی جبهه پایداری در دست بررسی می باشند، گفت: در رسانه‌ها خبرهای مبنی بر تمایل این اشخاص برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری نیست و آنها رد پایی از خود به جای نگذاشته اند.

“محمد سلیمانی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ بررسی نامزدهای انتخاباتی در “جبهه پایداری” اظهار داشت: حدود بیش از ۷۰ نفر در جبهه پایداری در دست بررسی می باشند.

سلیمانی دربارهٔ ملاک‌های مورد نظر جبهه پایداری در بررسی گزینه‌های انتخاباتی، گفت: ولایت‌پذیری، تخصص، توان مدیریتی و اجرایی، صداقت، آمادگی برای نوکری و خدمت‌گزاری به مردم (به معنای واقعی)، استکبارستیزی در سیاست خارجی، توانایی تبدیل تهدیدهای دشمن به فرصت و  توانایی در پیاده‌کردن گفتمان امام(ره) و مقام معظم رهبری از جمله معیارهای مورد نظر جبهه پایداری در بررسی نامزدهای احتمالی است.

وی افزود: تمام کسانی که وی‍ژگی‌های فوق و قابلیت ریاست‌جمهوری را دارند در لیست جبهه پایداری قرار گرفته‌اند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری دربارهٔ مطرح شدن کاندیداتوری وزاری سابق احمدی‌نژاد (فتاح، میرکاظمی، لنکرانی) در جبهه پایدرای اظهارداشت: این اشخاص جزو گزینه‌هایی می باشند که در بررسی‌های جبهه پایداری امتیازات خوبی کسب کرده‌ و به مرحله بعدی بررسی‌ها راه یافته اند.

وزیر سابق ارتباطات دولت نهم در اینباره افزود: بررسی‌های جبهه پایدرای مرحله به مرحله جلو می‌رود و گزینه‌هایی که امتیاز مناسب کسب نمی‌کنند از “لیست بررسی‌ها” حذف خواهند شد.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که “آیا وزرای مورد اشاره، آمادگی خود را برای کاندیداتوری اعلام کرده‌اند؟” عنوان کرد: این اشخاص تشنه قدرت نیستند، بنابراین تا زمانی که زمینه و بستر مناسب و تقاضای حضور از آنها صورت نگیرد، داوطلب حضور در انتخابات نخواهند شد.

وی با بیان اینکه در رسانه‌ها خبرهای مبنی بر تمایل این اشخاص برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری نیست و آنها رد پایی از خود به جای نگذاشته‌اند، تاکید کرد: البته این به معنای عدم آمادگی آنها برای کاندیداتوری نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، علی‌رغم تایید خبرها بررسی مصادیق انتخاباتی در جبهه پایداری، بررسی مصادیق را به معنای ورود زودهنگام به انتخابات دانست و گفت: در این مقطع زمانی که تا انتخابات ریاست‌جمهوری زمان زیادی باقی مانده است، بررسی برنامه‌ها، معیار‌ها، گفتمان‌ها و… نسبت به بررسی کاندیداها در اولویت قرار دارد.

“وزیر سابق دولت نهم”، دربارهٔ جایگاه کاندیدای مورد حمایت دولت در انتخابات سال۹۲ اظهارداشت: دولت صراحتا اعلام کرده است که در انتخابات آینده کاندیدا ندارد و هرگونه حضور در انتخابات را نفی کرده است، بنابراین هرگونه بحث و تحلیل دراینباره به معنای اتلاف وقت است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.