گزینه‌های نهایی دادستانی دیوان محاسبات یکشنبه آینده مشخص می‌شوند

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیته امور عمومی و دفاعی مجلس با بیان اینکه تاکنون کار بررسی صلاحیت متقاضیان دادستانی دیوان محاسبات در کمیته امور عمومی و دفاعی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات به اتمام نرسیده، گفت: این کمیته یکشنبه آینده گزینه‌های نهایی خود را به صحن کمیسیون معرفی خواهد کرد.

“محمد‌علی عبدالله‌زاده” نماینده مردم فردوس، طبس و سرایان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ آخرین وضعیت بررسی صلاحیت متقاضیان دادستانی دیوان محاسبات، اظهار داشت: تاکنون کار بررسی صلاحیت متقاضیان دادستانی دیوان محاسبات در کمیته امور عمومی  و دفاعی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات به اتمام نرسیده و این کمیته یکشنبه آینده گزینه‌های نهایی خود را به صحن کمیسیون معرفی خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیته امور عمومی مجلس، ۳سه گزینه را روز سه‌شنبه آینده به صحن کمیسیون معرفی خواهد کرد، افزود:  پس از بررسی صلاحیت‌ها و رای‌گیری در کمیسیون نهایتاً یک نفر برای اخذ رای اعتماد از وکلای ملت به صحن علنی معرفی خواهد شد.

عضو کمیته امور عمومی و دفاعی مجلس در پایان با اشاره به تعطیلی بهارستان در دو هفته آینده به منظور سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، گفت: ممکن است بررسی صلاحیت کاندیدای تصدی دادستانی دیوان محاسبات به بعد از تعطیلات بهارستان موکول شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.