گزینه ریاست سازمان بازرسی کل کشور کیست؟

فروردین ۱۴۰۳

گمانه‌زنی‌ها برای مشخص شدن رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه دارد و احتمال می‌رود تا پایان هفته رئیس تازه سازمان بازرسی مشخص خواهد شد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛گمانه‌زنی‌ها برای مشخص شدن رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه دارد و احتمال می‌رود تا پایان هفته رئیس تازه سازمان بازرسی مشخص خواهد شد.
با توجه به معرفی حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت دادگستری و همچنین انتخاب ایشان از سوی مجلس و گرفتن رأی اعتماد از نمایندگان گمانه‌زنی‌ها برای رئیس بعدی سازمان بازرسی کل کشور بالا گرفت.

برخی از رسانه‌ها در این میان از گزینه های مختلفی را  نام بردند و عنوان کردند که  جای پورمحمدی را در سازمان بازرسی کل کشور خواهند گرفت.

پس از این گمانه‌زنی بعضی از کارشناسان عنوان کردند که رئیس سازمان بازرسی باید قاضی دارای پایه ۱۰ و ۱۱ باشد  و گزینه های مطرح شده این پایه را ندارند .

اما بعد نوبت به بختیاری رسید و نام وزیر سابق دادگستری به عنوان گزینه تصدی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر زبان‌ها افتاد.

ولی عمر این گمانه زنی هم کوتاه بود زیرا بختیاری این موضوع را رد کرد و عنوان کرد پس از وزارت دادگستری به دیوان عالی کشور خواهد رفت.

بختیاری عنوان کرد: من مستشار عالی دیوان عالی کشور هستم و به آنجا می‌روم تا در آنجا فعالیت کنم.

اما در تازه ترین گمانه‌زنی ها از قاضی ناصر سراج به عنوان گزینه ریاست سازمان بازرسی کل کشور نام برده می‌شود.

سراج در حال حاضر معاون امنیت دادستان کل کشور است و در پرونده‌های بسیاری از جمله پرونده فساد ۳ هزار میلیارد تومانی به عنوان قاضی ویژه رسیدگی کننده از سوی رئیس قوه قضاییه انتخاب شده بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.