گشایش نماد بانک خاورمیانه، روز چهارشنبه

۴ م دیماه ،

بینا- در پی تاخیر در گشایش نماد بانک خاورمیانه که قرار بود ۲۲ آذر در بازار پایه فرابورس انجام شود، زمان گشایش نماد این بانک ۴۰۰ میلیارد تومانی چهارشنبه جاری تعیین شد.
به گزارش بینا به نقل از از فارس، در پی درج نماد بانک خاورمیانه در بازار پایه فرابورس، قرار بود۲۲ آذر نماد این بانک ۴۰۰ میلیارد تومانی (وخاور) گشایش شود تا امکان داد و ستد سهام برای سهامداران فراهم شود، اما این اتفاق بدون اعلام سبب انجام نشد و به زمان نامعلوم دیگری موکول شد.
در این رابطه امیر هامونی مدیرعامل شرکت فرابورس به فارس گفته بودمسئولان این بانک باید در مورد وضعیت افتتاح شعب به سازمان بورس نامه‌ای می‌دادند که این اقدام انجام و زمینه گشایش نماد آن فراهم شد.
بر اساس این گزارش،به این ترتیب مقرر شده چهارشنبه جاری ۶ دی نماد این بانک در بازار پایه فرابورس گشایش شود.
بعد از صدور مجوز اولیه بانک خاورمیانه توسط بانک مرکزی در اسفند سال قبل و پذیره‌نویسی بیش از یک میلیارد و ۹۳۴ میلیون سهم در تیرماه سال جاری ،شرایط برای درج نام این بانک در بازار پایه فرابورس فراهم شد و بانک خاورمیانه در کنار بانک‌های سرمایه ، تات، دی، ایران زمین ،سامان، حکمت ایرانیان، گردشگری و موسسه اعتباری توسعه قرار گرفت.
۴۸ شخصیت حقیقی و سه شخصیت حقوقی بیش از ۲۰۶ میلیارد تومان از سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی این بانک را تامین کرده‌اند و مابقی سرمایه توسط سایر اشخاص حقیقی و حقوقی تامین شده است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.